پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: حوزه های علمیه و روحانیت نه تنها امروز قدردان زحمات و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بلکه باید در تریبون های خود شبهات و مسائلی که علیه نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مخلص، رشید و شجاع می شود برای آحاد مردم جامعه به خصوص نسل نوجوان وجوان تبیین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به تهدیدات توخالی رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: از نظر استکبار جهانی به ویژه دولت آمریکا و اسرائیل کسانی که از مظلوم دفاع می کنند، در جهان محکوم هستند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران کسانی هستند که امنیت و آرامش این میهن اسلامی از زحمات آنها بوده چنان که بارها حضرت امام خمینی (ره) ورهبری معظم انقلاب اسلامی در تمجید این نیروی مخلص و ولایی بیاناتی مطرح فرمودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین بیان داشت:  اظهارات و یاوه گویی های دشمنان به ویژه رئیس جمهور آمریکا، نشان دهنده قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که باید همیشه قدردان تلاش های ماندگار و ارزشمند این نیروهای مخلص باشیم.

وی با اشاره به این که در هر جا که تهدیدی علیه این نظام بر آمده از خون شهدا باشد، سپاه پاسخ قاطع و کوبنده ای به آن می دهد، اظهار کرد: ترامپ در سخنان خود عاجزانه به عظمت و عزت و قدرت انقلاب اسلامی و جایگاه والا و افتخار آفرین مردم شجاع و غیور ایران اسلامی اعتراف کرد و ضعف و درماندگی آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پنهان عیان کرد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان داشت: تجربه تاریخی نشان داد همواره باید با هوشمندی و مراقبت حرکت دشمن و بدخواهان نظام و ملت ایران را رصد و به ظرفیت‌سازی برای صیانت از کشور پرداخت تا دشمن خیال تجاوز را حتی در ذهن خود نپروراند.

وی، نقش مهم روحانیت و حوزه های علمیه را در این عرصه خطیر دانست و خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و روحانیت نه تنها امروز قدردان زحمات و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بلکه باید در تریبون های خود شبهات و مسائلی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مخلص، رشید و شجاع می شود برای آحاد مردم جامعه به خصوص نسل نوجوان وجوان تبیین نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha