پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سپاه پاسداران

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و برهم زدن نقشه های آمریکایی صهیونیستی از سوی دلاورمردان سپاه پاسداران در سوریه، عراق، و ... عامل اصلی عصبانیت ترامپ است.

حجت الاسلام محمد محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت:  سخنان سخیف و بچه گانه ترامپ بار دیگر بد عهدی امریکا را نسبت به قرار دادهای بین المللی  عیان کرد.

وی افزود:  آنچه از سخنان ترامپ می توان برداشت کرد این است که آمریکا برای حفظ امنیت رژیم غاصب صهیونیستی دست به هر عملی می زند که نمونه عینی آن در سخنان رئیس جمهور امریکا کاملا آشکار بود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: شکست های پی در پی آمریکا در منطقه خاورمیانه و برهم زدن نقشه های آمریکایی صهیونیستی از سوی دلاورمردان سپاه پاسداران در سوریه، عراق، و ... عامل اصلی عصبانیت ترامپ است و طبیعی است که باید از نام سپاه پاسداران عصبانی شود، البته باید بدانند که ملت ایران یک صدا  پشتیبان سپاه بوده و سایر نیروهای مسلح را حمایت خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنی دولت آمریکا از اوایل انقلاب تاکنون برای ملت ایران مشهود است و جای تاسف است رئیس جمهور دولتی که پرورش دهنده داعش و تروریست است و کودک کشی، اختلاف انگیزی بین کشورها، بوجود آورنده نا امنی ها برای همه کشورها آشکار است و سابقه ننگینی دارد حالا ترازوی سنجش در دست بگیرد و نظر دهد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مطمئنا با وجود سپاه پاسداران و اقتدار و آمادگی ملت همیشه آماده ایران، آمریکا هیچ غلطی نمی کند و روسیاه خواهد شد، البته شرط پیروزی ایران در مقابل کشورهای ابر قدرت، اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و کنار گذاشتن مسائل جناحی و طیفی و توکل به خدای سبحان است.

حجت الاسلام محبی تاکید کرد: ملت ایران یکپارچه در مقابل آمریکا ایستاده  و با اتحادی که در  کشور به وجود آمده، ملت جواب گستاخی ترامپ را خواهد داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha