پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی با تاکید بر این که سپاه آماده پاسخ قاطع به هر تهدیدی است، تصریح کرد: اگر آمریکا سپاه را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کند، ایران نیز ارتش آمریکا را هم ردیف داعش معرفی می‌ داند.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به دشمنی های  آمریکا با ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بهتر است سردمداران جدید آمریکا درس‌های چهار دهه گذشته را فراموش نکنند و از یاد نبرند که دولت‌های قبل از آنان هم که با تکرار گزافه‌گویی‌های مشابه پیرامون رهبری معظم انقلاب خود را در برابر مردم ایران قرار دادند، ناگزیر شدند با شرمساری از صحبت‌های خود عدول کنند.

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان امیدواریم انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه یابد و همه دنیا نیز بدانند مردم ایران، ارتش، سپاه و سایر قوای نظامی ما برای ظهور منجی عالم بشریت و ریشه کن کردن کفار از پای نمی‌نشیند.

حجت الاسلام معبودی با تاکید بر این که سپاه آماده پاسخ قاطع به هر تهدیدی است، تصریح کرد: اگر آمریکا سپاه را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کند، ایران نیز ارتش آمریکا را هم ردیف داعش معرفی می‌ داند و این بدین معنی است که سرنوشت داعش را دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: این نهاد انقلابی متعلق به همه ملت‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.

وی تصریح کرد: به وضوح روشن است که پشت صحنه این گونه اقدامات خصمانه لابی صهیونیست در آمریکاست و البته آتش‌افروزی جدیدی است که دودش به چشمان مردم و ارتش آمریکا خواهد رفت.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که امروز دشمن به دنبال آن است که صدای حق و ندای رهبر معظم  انقلاب شنیده نشود، ابراز داشت: آنها می‌خواهند تا کسی در داخل کشور متوجه مطالبات مقام معظم رهبری نشود و افراد ساده‌لوح را بفریبند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقه در سپاه استان ادامه داد: سپاه پاسداران در زمره نیروهای ارزشمندی است که از دل نهضت امام خمینی(ره) برخاسته و منشا تحولات بسیار بزرگی در ایران و منطقه بوده است و امروزه شاهد اثرگذاری آن در عراق و سوریه هستیم.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله و مبازره با گروهک های تروریستی، همچون طالبان، القاعد و داعش، نقش تاثیرگذاری داشته است و اکنون محبوب دل های آزادگان منطقه و حتی جهان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha