پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عادل محسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محسنی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: عصبانیت شدید آمریکا از سپاه عزیز، مقتدر و مظلوم نمایانگر عظمت، شکوه و تاثیرگذاری گسترده و عمیق این نهاد حسینی(ع) در بی اثر کردن هزاران ساعت برنامه ریزی و میلیارد ها دلار هزینه صهیونیست‌ها در منطقه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل محسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران ضمن محکومیت شدید سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا، اظهار داشت: آقای ترامپ نمایشگاه افکار آلوده و فرهنگ منحط طبقه‌ی زورمندان و زرمندان آمریکاست. او نمایان کننده لایه‌های زیرین اندیشه های منفعت طلبانه و خوی سلطه جویانه‌ی صهیونیست‌های افراطی آمریکاست.

وی با بیان این که سخنان ترامپ حقیقت  چهره بزک شده‌ آمریکای جهانخوار و جنایتکار را کاملا در معرض دید همگان قرار داد، افزود: یاوه گویی های او، خوشبینان به پایبندی دولتمردان آمریکائی به عهد و پیمان های بین المللی را از خواب چند ساله بیدار کرد غافل از این که «انهم لا اَیمان لهم».

استاد حوزه علمیه ادامه داد: این بدعهدی بلکه پیمان شکنی آشکار آمریکا روشنگر نگاه و بصیرت عمیق قرآنی رهبر معظم انقلاب است که از همان ابتدای مذاکرات نسبت به پایبندی طرف آمریکایی خوشبین نبودند «لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم».

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ادامه داد: اساسا این گستاخی های رئیس جمهور بی نزاکت ایالات متحده نشانگر نابودی برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با غرب آسیایی آمریکا، و زمینگیر شدن نوچه های مفلوک و جاهل آنهاست. «فانّ حزب الله هم الغالبون».

وی با اشاره به سخنان ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عصبانیت شدید آمریکا از سپاه عزیز، مقتدر و مظلوم نمایانگر عظمت، شکوه و تاثیرگذاری گسترده و عمیق این نهاد حسینی(ع) در بی اثر کردن هزاران ساعت برنامه ریزی و میلیارد ها دلار هزینه صهیونیست‌ها در منطقه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی  با تاکید بر محکومیت همگانی سخنان رییس جمهور آمریکا، گفت: ما حوزویان به ترامپ و صهیونیست ها می گوییم «موتوا بغیظکم» و یادآوری می کنیم «فاذا جاء وعد الآخره لیسوءوا وجوهکم و لیدخلوا المسجد کما دخلوه اول مره و لیتبروا ما علوا تتبیرا». و از آحاد مردم و مسئولین گرامی که با همبستگی و انسجام پشت سر مقام معظم رهبری از نظام و ارزشهای والای انقلاب حمایت کردند، کمال سپاس و تشکر را داریم.

وی افزود: همچنین از همه رزمندگان مدافعان حرم و برادران گرامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خداوند متعال عاجزانه توفیقات روز افزون ملت عظیم الشأن ایران اسلامی را خواستاریم. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha