جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از جوانان خواستند به دستورات دین پایبند باشند و به مبانی و تعالیم اسلامی ایمان کامل داشته باشند و هر کدام از آنها خود را در برابر هدایت و نصیحت دوستان و همسایگان خود مسئول بداند تا آنها را نیز با خداوند متعال مرتبط کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از جوانان مدرسه عموبابا در عراق با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار و از رهنمودهای این مرجع تقلید بهره بردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار از جوانان خواستند به دستورات دین پایبند باشند و به مبانی و تعالیم اسلامی ایمان کامل داشته باشند و هر کدام از آنها خود را در برابر هدایت و نصیحت دوستان و همسایگان خود مسئول بداند تا آنها را نیز با خداوند متعال مرتبط کند.

ایشان تاکید کردند جوانان مؤمن باید بر موضع وهویت دینی و فرهنگی خود پافشاری کنند و مبلغان صادقی برای دین باشند، زیرا انسان متدین هنگامی که پیر می شود از ایمان خود پشیمان نمی شود، اما دیگران به خاظر فرصت هایی که در همراهی با شیطان از دست داده اند پشیمان می شوند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: متدینان با دفاع و جانفشانی خود نقش ویژه ای در دفاع از کشور و مقدسات عراق در برابر داعش داشتند و مردم عراق با تکیه بر نیروهای داوطلب مردمی و ایمان و عقیده مردم و برای انجام وظیفه به میدان آمدند و نتیجه همین شد که می بینید و به برکت و فضل الهی در برابر دشمنان پیروز شدیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha