جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع اعتراض آمیز طلاب اهوازی در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران

حوزه/ طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز طی بیانیه‌ای اعلام کردند: پیام انقلاب توسط سربازان انقلاب به جهان مخابره شده است و اولین حماقت دشمن فرصت تاریخی نابودی رژیم صهیونیست را برای سپاهیان اسلام فراهم خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز پس از تجمع در مسجد اعظم این کلان‌شهر، بیانیه‌ای بدین شرح صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِيَصُدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ فَسَيُنْفِقُونَهَا ثُمَّ تَكُونُ عَلَيْهِمْ حَسْرَةً ثُمَّ يُغْلَبُونَ وَالَّذِينَ كَفَرُوا إِلَى جَهَنَّمَ يُحْشَرُونَ

كافران اموالشان را خرج می‌کنند تا مردم را از راه خدا بازدارند. اموالشان را خرج خواهند كرد و حسرت خواهند برد، سپس مغلوب می‌شوند. و كافران را در جهنم گرد می‌آورند. «سوره مبارکه انفال- آیه 36»

بار دیگر حماقت روزافزون دشمنان ملت رشید و شریف ایران زمینه‌ساز وحدت فراگیر ملی در میان تمام آحاد ملت با هر نوع تفکر و گرایش سیاسی گردید.

حوادث روزهای اخیر و اظهارات کینه‌توزانه، بی‌شرمانه و از روی استیصال رئیس دولت مزدور ، متجاوز و آدمکش ایالات‌متحده امریکا، سبب گردید تا ساده‌اندیشان و در خواب رفتگان نیز بیدار گشته و به دامان دریای خروشان ملت غیور و عزتمند ایران اسلامی بازگردند.

دولت رو سیاه ایالات‌متحده که ننگ جنایاتی مانند کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از رژیم‌های مرتجع قبیله‌ای آل سعود و آل خلیفه ، حمایت از صدام جنایتکار. و قتل‌عام میلیون‌ها انسان بی‌گناه در ژاپن و ویتنام و عراق و افغانستان و یمن را بر پیشانی داشت، اینک باید داغ رسوایی و بی‌اعتباری بین‌المللی ، پیمان‌شکنی و هرزه‌گویی رئیس دولت خویش را نیز بدوش کشد.

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه انقلابی استان خوزستان به تأسی از رهبر بصیر و فرزانه انقلاب اسلامی، هرگز به مذاکره با رژیم غیرقابل‌اعتماد آمریکا خوش‌بین نبوده و بارها شدیداً دولت محترم را از این اقدام بر حذر داشته‌ایم.

اینک اما روی سخن ما نه با دوستان ساده‌اندیش بلکه با دشمن زیاده‌خواه و جنایت‌پیشه است و همچنان که معمار کبیر انقلاب فرمودند که «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکای جنایتکار بکشید» به پشتوانه اتحاد ملت بزرگ ایران و در پرتو امامت مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی و در سایه توجهات پیدا و پنهان ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، اعلام می‌داریم:

۱ ـ ضمن اعلام حمایت تام از تلاش‌های شبانه‌روزی موشکی پاسداران رشید انقلاب، دشمنان خدا بدادند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی نظامی نیست. سپاه یک ملت است. شیطان بزرگ و ایادی او بدانند حقیقت قابل تحریم نبوده و امروز ناچارید در خیابان‌های شهرهایتان با حقیقت روبرو شوید. پیام انقلاب اسلامی توسط سربازان بی‌نام‌ونشان انقلاب به سرتاسر جهان مخابره شده است. بدانید اولین حماقت شما فرصت تاریخی نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را برای سپاهیان اسلام فراهم خواهد آورد.

۲ ـ هرچند عده‌ای ساده‌اندیش برآنند تا اقدامات سازمان‌دهی شده مجلس نمایندگان ، سنا و دولت ایالات‌متحده در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریست خواندن ارگان رسمی نظام اسلامی را در حد رفتارهای غیرعادی یک شخص نادان تقلیل دهند اما مردم این سرزمین به این آگاهی دست‌یافته‌اند که اوباما و ترامپ دو روی یک سکه‌اند و ترامپ دنباله اوباما است. تفاوت تنها در شیوه دشمنی است و ماهیت این رژیم در گذر زمان هیچ تغییری نکرده و امید به تغییر خیالی خام بیش نیست.

۳ ـ ضمن اعلام حمایت از مواضع اخیر رئیس محترم جمهور اعلام می‌دارد که مواضع اخیر ایشان و تأیید دیرهنگام سخنان منتقدان دلسوز دولت پیرامون برجام و بی‌اعتمادی به دولت آمریکا، مایه عزتمندی شما در میان مردم و بازگشت به گفتمان انقلاب و سبب عقب‌نشینی زیاده‌خواهان خواهد بود.

۴ ـ اصلی‌ترین هدف نظام اسلامی رشد و تعالی فکری و معنوی مردم و جامعه است. تجربه برجام هرچند از جهت منافع ملی خسارت‌های بزرگی بر این سرزمین تحمیل کرد که آیندگان درباره آن قضاوت خواند کرد اما فایده بزرگ آن رشد مردم و شناخت بیشتر ماهیت دشمن و عاقبت اعتماد به آنان. و اثبات این است که تنها راه عزتمندانه پیش روی ملت بزرگ ایران برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت، پایداری و تلاش و تکیه به توان درونی و ملی است.

۵ ـ در پایان  اعلام می‌دارد تنها مسیر پیش روی دولت و ملت ایران بازگشت به خویش و تکیه بر توان ملی و مقاومت در برابر این اقدامات است.

" فاما الزبد فیذهب جفاء و اما ما ینفع الناس فیمکث فی الارض..."

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان به نمایندگی از طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha