چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه / نایب‌رئیس شورای حوزه علمیه یزد در تجمع روحانیون و طلاب استان، گفت: رهبر معظم انقلاب در این سال ها سه کلید واژه «اقتصاد مقاومتی»، «جهاد کبیر» و «انقلابی بودن» را برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی امروز در تجمع روحانیون و طلاب استان یزد در اعتراض به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا، اظهار داشت: اجتماع امروز ما به‌پاس حمایت از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری در طول چند سال گذشته و سیاست‌های امام راحل در دوران تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تولیت مدرسه علمیه مصلی یزد به چند کلیدواژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سال‌ها که در راستای موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان نظام بیان کرده بودند اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌ها اقتصاد مقاومتی بود که متأسفانه در سال‌های اخیر توجهی به آن صورت نگرفت.

تجمع طلاب و روحانیون یزدی

وی اظهار داشت: ما دو سال در طول دولت گذشته را در پی برجام سازی بودیم، دو سال بعد را در پی پسابرجام و امروز هم به دنبال برجام ترامپی هستیم تا ببینیم آن‌ها برای ملت ایران چه تصمیمی می‌گیرند که این مسئله قطعاً با اقتصاد مقاومتی هیچ سازگاری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی افزود: علت این رهبر معظم انقلاب با مذاکره با آمریکا و مراوده با شیطان و رفت‌وآمد دیپلماتیک حتی با چنین افرادی مخالف هستند بسیار روشن و مبرهن است. یکی از آن علل ، تجربه تاریخی است همان‌گونه که آمریکا در طول تاریخش به‌عنوان یک نماد عهدشکن تلقی می‌شود.

تولیت مدرسه علمیه مصلی یزد با اشاره به اینکه مگر می‌شود با شیطان مذاکره کرد، گفت: شیطان را بایستی در مراحل متعدد رجم کرد تا شیطان رانده شود زیرا او با یک‌بار رجم کردن هم از انسان‌های مؤمن و خدایی دور نمی‌شود و این مسئله اصل مبنای ما می‌باشد.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد واقعه عاشورا را یک مبنا و یک اصل برای مردم مسلمان عنوان و اظهار کرد: عاشورا به این معناست که تحریم و تهدید نباید تأثیرگذار باشد و اینکه اگر همه راه‌ها بسته شد با خون و جان خود درراه اسلام فداکاری کنیم.

تجمع طلاب و روحانیون یزدی

وی، جهاد کبیر را از دیگر کلیدواژه‌هایی معرفی کرد مقام معظم رهبری در این سال‌ها مطرح کردند، خاطرنشان کرد: همچنین انقلابی بودن سومین کلیدواژه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره کردند و همه این‌ها نشان از این است که ملت جمهوری اسلامی در این برهه حساس به روحیه انقلابی، جهاد کبیر و اقتصاد مقاومتی نیازمند هستند.

نایب‌رئیس شورای حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: ملت، دولت، تمامی آحاد کشور، روحانیت، حوزه‌های عملیه و دانشگاه‌ها همه همگام با مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم که آمریکا ننگت باد و ما از این جنگ‌های روانی نخواهیم هراسید و از تو غفلت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha