سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فضای مجازی

حوزه/حجت الاسلام فصیح نیا با تاکید بر اینکه مبلغان وظیفه سنگینی در رابطه با موضوع مهدویت در فضای مجازی بر عهده دارند، گفت: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، فضای مجازی هم اکنون کارکرد فضای اصلی و حقیقی را داشته و تبلیغات و جنگ نرم نیز بیشتر در فضای مجازی شکل می گیرد.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه تمامی ادیان اعتقاد به منجی دارند، اظهار داشت: مسیحیت نیز اعتقاد به ظهور منجی داشته و بر این نکته اعتقاد دارد که حضرت عیسی(ع) به دار آویخته شده و از دنیا رفته است، پس در اعتقاد و باور آنها، منظور از منجی حضرت مسیح(ع) است.

امام جمعه شاهین‌دژ ادامه داد: اهل سنت هم اعتقاد به ظهور امام زمان(ع) دارند و در باور آنها تاکنون امام عصر(عج) به دنیا نیامده . بودایی ها و زرتشتی ها نیز به مسئله ظهور اعتقاد دارند هر چند مصداق آنها با یکدیگر متفاوت است.

وی با اشاره به مهمترین آسیب های تعیین وقت ظهور تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) فرموده اند که اگر کسی ادعا کند که در فلان زمان امام عصر ظهور می کند دروغ گفته، چون هیچ کس از وقت ظهور خبر ندارد و آسیب آن این است که اگر بدانند که برای مثال حضرت حجت(عج) پس از یک سال ظهور می کند، ممکن است برخی ظالمان و طاغوت ها خود را آماده لشکرکشی برای از بین بردن ایشان کنند.

حجت الاسلام فصیح نیا با  تاکید بر اینکه امید به آینده مقوله ای انسان ساز است افزود: در این رابطه اگر آدمی بداند که آینده از آن انسان های صالح است با امید زندگی کرده و در این رابطه، دشمن اذعان دارد که در نزد شیعیان یک خصوصیت و روحیه وجود دارد که یکی مهدویت و امید به آینده است که با این ویژگی، انسان هیچ گاه مایوس و ناامید نمی شود.

وی  تصریح کرد: بی شک اگر انسان امید به آینده داشته باشد ساکن نمانده و روی به آینده حرکت می کند.

حجت الاسلام فصیح نیا با تاکید بر اینکه مبلغان وظیفه سنگینی در رابطه با موضوع مهدویت در فضای مجازی بر عهده دارند، بیان داشت: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، فضای مجازی هم اکنون کارکرد فضای اصلی و حقیقی را داشته و تبلیغات و جنگ نرم نیز بیشتر در فضای مجازی شکل می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha