پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسکان زائران اباعبدالله الحسین در خوزستان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، از تشکیل و راه‌اندازی ستاد مرکزی اربعین در اهواز خبرداد.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی ستاد مرکزی اربعین حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: ستاد اربعین حوزه علمیه استان در راستای ساماندهی اسکان زائران طلبه و روحانی حوزه‌های علمیه کشور(مجردی و خانوادگی)، قبل و بعد از اربعین حسینی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اسکان زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ۷ شهر اصلی استان خوزستان انجام می‌شود، گفت: مدارس علمیه شهرستان‌های «هویزه»، «سوسنگرد»، «آبادان»، «خرمشهر»، «اندیمشک»، «شوش» و «اهواز» طی مدت برگزاری همایش میلیونی اربعین حسینی(ع) میزبان زائران و دلدادگان آن حضرت خواهند بود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز اسکان زائرین طلبه و روحانی، بیان داشت: تأمین غذای گرم، پارکینگ وسایل نقلیه، هدایت و مسیریابی و... بخشی از خدمات ارائه شده در مراکز اسکان استان خوزستان می‌باشد.

حجت الاسلام کیانی، در پایان با اشاره به آغاز پذیرش و ثبت‌نام خادمین افتخاری اربعین حسینی، گفت: آن دسته از طلاب خوزستانی که مایل به خدمت در مراکز اسکان طلاب و روحانیون هستند، می‌توانند هر روز از ساعت ۱۴ الی ۱۵ با شماره ۰۶۱۳۵۵۲۰۹۰۶ تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است، طی روزهای آتی شماره تماس‌های مسئولین ستادها جهت هماهنگی طلاب سراسر کشور، از طریق کانال تلگرام به نشانی @hozekhozestan اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha