جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصری ، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام ناصری از برگزاری اولین اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم پیرامون نحوه استفاده و رفع مشکلات کاربری سامانه نجاح و همچنین ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس علمیه خوزستان، از اهداف برگزاری این اجلاسیه می‌باشند.

حجت‌الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اجلاسیه معاونین آموزش مدارس علمیه سطح استان، اظهار داشت: این اجلاسیه با هدف اعلام و بررسی فعالیت‌های آموزشی مدارس علمیه در اهواز برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این اجلاسیه را ارائه آموزش‌های لازم پیرامون نحوه استفاده و رفع مشکلات کاربری سامانه نجاح عنوان کرد و گفت: در این راستا، یکی از کارشناسان فنی دفتر فن‌آوری حوزه‌های علمیه کشور در اجلاسیه حاضر شده و پس از آموزش‌های لازم، به سؤالات معاونین مدارس علمیه، پاسخ می‌دهد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه این اجلاسیه در دو تایم صبح و بعد از ظهر اجرا می‌شود، افزود: سخنران تایم صبح حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سخنران تایم بعد از ظهر نیز، حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان است.

حجت‌الاسلام ناصری، با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس علمیه خوزستان، افزود: در این اجلاسیه مطالبی پیرامون آموزش آیین‌نامه جدید نیز مطرح خواهد شد تا إن‌شاءالله برنامه درسی طلاب جوان، با جدیت دوچندانی پیگیری شود.

وی در پایان، زمان برگزاری این اجلاسیه را پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ اعلام کرد و اظهار داشت: مدرسه علمیه الغدیر اهواز میزان نخستین اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه سطح استان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha