جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بهره برداری حداکثری از ظرفیت های حوزه های استان ها تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در حاشیه اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد در تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: در روز نخست برگزاری این اجلاسیه مباحث بسیار خوب و  کاربردی مطرح شد.

وی ادامه داد: بی شک برگزاری چنین اجلاسیه ها و همایش هایی با حضور شخصیت های برجسته جامعه مدرسین و علما و روحانیون مناطق مختلف کشور باعث می شود که شخصیت ها از نزدیک با مسایل و مشکلات هر منطقه ای آشنا شوند و طبعاً این آشنایی زمینه مناسبی برای حل یا کاهش مشکلات را فراهم می کند.

عضو خبرگان رهبری افزود: با توجه به این که شعار محوری هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد، «رسالت حوزه و روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی» است، به نظر بنده این اجلاسیه در راستای دستیابی به این هدف موفق است و می تواند شرایطی پدید آورد که روحانیت بهتر از قبل بتواند به این رسالت مهم خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز افزود: این قبیل تبادل نظرها و تعاملات از سویی موجب می شود که ظرفیت ها و توانمندی های مناطق مختلف کشور از جمله خطه غیورپرور آذربایجان به خوبی شناخته شده و با همکاری جامعه مدرسین و نهادهای دینی و حوزوی این ظرفیت ها به بهره برداری حداکثری برسد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha