شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت ۱۴ مدرسه علمیه در این استان خبر داد و بر ضرورت حضور پررنگ خواهران مبلغه در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در همایش جامعه خیران حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه نقش حوزه های خواهران در تربیت و تعمیق باورهای دینی و معرفتی در جامعه نقشی غیر قابل انکار و اثرگذار است، گفت: حوزه های علمیه خواهران در حوزه خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی خانواده، ترویج دین و همچنین آموزش قرآن و احکام به بانوان نقش ارزنده ای دارند و همیشه خوش درخشیده اند .

وی، ترویج سبک زندگی اسلامی را از رسالت های مهم حوزه های علمیه خواهران در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: خواهران مبلغه با ارائه راهکارها و اصول عملی سبک زندگی اسلامی، در تحکیم بنیان خانواده و رسالت های دینی این نهاد اجتماعی نقش مهمی دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه حضور پررنگ خواهران مبلغه در فضای مجازی هم در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات مخاطبان جای قدردانی دارد، گفت:خواهران مبلغ با حضور خود در عرصه های مختلف تبلیغ دینی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می کنند توطئه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کیان خانوده را خنثی کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان  از فعالیت ۱۴ مدرسه علمیه خواهران در این استان لرستان خبر داد و با تاکید بر ضرورت ساخت مدارس جدید در برخی شهرهای استان با توجه به نیاز و مطالبه خواهران، گفت: امید می رود با توسعه و تکمیل زیرساخت های حوزوی در بخش خواهران، شاهد رشد و گسترش علوم دینی و حوزوی در بین خواهران استان لرستان باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha