جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بنابی

حوزه/ رئیس حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)بناب گفت: در عرصه فضای مجازی نیز باید کاری کرد که آسیب های فضای مجازی در جامعه کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت‎الله بنابی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور  که در مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد گفت: طلبگی راه مقدسی است و استاد بودن برای یک طلاب یک توفیق بزرگ و الهی است.

وی افزود: مربیان راه بسیار مهم و بزرگی را پیش گرفته اند که این راه، همان راه انبیای الهی است، زیرا ماموریت و راه انبیای الهی نیز تربیت انسان ها و رساندن انسان ها به مرز کمال بوده است.

رئیس حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب بیان کرد: در این مسیر پیامبر اکرم(ص) به عنوان خاتم پیامبران اسوه تمام معنای تربیت انسان ها و یک مربی کامل است که انسان ها را در همه امور برای رسیدن به سعادت راهنمایی کردند.

وی گفت: طلاب و به خصوص مربیان بیان بدانند که در چه راهی گام برداشته اند و پای در چه راهی نهاده اند؛ این راه مقدس و نورانی یک توفیق عظیم است که همه ما باید قدردان این مسیر باشیم.

آیت الله بنابی بیان کرد: همانگونه که در آیات و روایات نیز تصریح شده است که پیامبر، دلسوزترین مردم به انسان ها و مردم و مومنین بودند مربیان و اساتید نیز باید این مساله را الگوی خود قراردهند و نسبت به مردم و طلاب دلسوز باشند.

وی گفت: مساله قرآن از دیرباز در حوزه علمیه بناب بسیار مهم بود و از سال گذشته نیز، یک برنامه اجرایی در این زمینه تدوین و اجرا می شود.

استاد حوزه علمیه بناب خاطرنشان کرد: در عرصه فضای مجازی نیز باید کاری کرد که در جامعه آسیب های فضای مجازی کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha