یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در سنندج

حوزه/ در بیانیه حوزه علمیه استان کردستان آمده:  حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب ضمن تجلیل از مقام رفیع بیدارگر جهان اسلام، حضرت امام خمینی(ره) و ادای احترام به حماسه‌آفرینان یوم الله سیزدهم آبان، با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و مراتب همبستگی خود را با رهپویان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حوزه علمیه کردستان با صدور بیانیه ای از مردم، طلاب، روحانیان و دیگر اقشار مردم این استان دعوت به حضور در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان نمود.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):تا ذهن مردم از شعار مرگ بر امریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست.

یوم الله سیزدهم آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی نقطه عطفی برای تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن، مبارزه مستمر مات شجاع ایران با استکبار جهانی و سلطه‌ی خارجی است.

این روز بزرگ تبلور راهبرد مهم و تأثیرگذار ملت استوار و همیشه درصحنه ایران سربلند، یعنی همگرایی و وحدت ملی و تبعیت از ولایت‌ فقیه آگاه به زمان است.

شکست‌های تلخ و پی‌درپی شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و ناکارآمدی و درماندگی نقشه‌ها، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌ها علیه بنیادهای فکری و فرهنگی مکتب سراسر نورانی اسلام و انقلاب، نشان از اقتدار، رشد و تعالی ایران بزرگ در سایه‌سار تدابیر حکیمانه ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی دارد و نظام سرمایه‌داری در حال انقراض و رو به اضمحلال است و روح برگشت به اسلام ناب و اصیل در کالبد کشورهای اسلامی دمیده شده است. (و ما النصر الا من عند الله)

امروزه پیام حماسه‌سازان سیزدهم آبان، در گذر از مرزها به‌عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی در مشت‌های گره‌کرده مردمانی تجلی پیدا کرده که پس از سال‌ها تحمل نظام‌های دیکتاتوری، استبدادی و سرمایه‌داری، خواهان تغییر و برکناری سردمداران بی‌کفایت خویش شده‌اند و احقاق حقوق ازدست‌رفته‌ی خویش را مطالبه می‌کنند.

حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب ضمن تجلیل از مقام رفیع بیدارگر جهان اسلام، حضرت امام خمینی(قدس سره) و ادای احترام به حماسه‌آفرینان یوم الله سیزدهم آبان، با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و مراتب همبستگی خود را با رهپویان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و آحاد امت عاشورایی، فهیم و قدرشناس ایران اسلامی را به حضور پرشور و گسترده، فعال و آگاهی‌بخش در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان دعوت می‌کند و از همگان می‌خواهد که تا دره شکستن پایه‌های پوشالی استکبار جهانی خاصه شیطان بزرگ و ایادی او به راه خود تداوم بخشد. نصر من الله و فتح قریب»

حوزه علمیه استان کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha