پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اداره در برپایی ۱۵ موکب در شهرستانهای بیجار، دیواندره، قروه، سریش آباد و کامیاران مساعدت و همکاری دارد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی این استان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی را تشریح نمود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: اداره کل تبلیعات اسلامی کردستان نیز که مسئولیت کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین را برعهده دارد چندین جلسه با نهادهای ذیربط برگزار نموده و تمهیدات لازم را فراهم آورده است.

حجت الاسلام کرمی در ادامه به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و افزود: چاپ و توزیع 5 هزار جلد کتاب و بروشور تحت عنوان راهنمای زائرین و احکام زیارت و مسایل مربوط به اربعین حسینی و تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، برخی دیگر از برنامه های این اداره کل برای این ایام است.

وی به کمک و همکاری تبلیغات اسلامی استان کردستان در برپایی موکب های مرز مهران و خسروی اشاره داشت و گفت: همچنین این اداره در برپایی ۱۵ موکب در شهرستانهای بیجار، دیواندره، قروه، سریش آباد و کامیاران مساعدت و همکاری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی این اداره کل برای برپایی نماز جماعت در موکب های ذکر شده اقدام به اعزام روحانی و امام جمعه خواهد نمود.

حجت الاسلام کرمی در پایان سخنان خود افزود: اعزام مبلغ با همکاری بسیج طلاب برای پاسخگویی به مسایل شرعی زائرین از دیگر اقدامات این اداره کل در ایام اربعین حسینی در این استان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha