پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون اجرایی مسجد جمکران در موکب آستان کریمه اهل بیت(س)

حوزه/ احمد حاجی‌زاده، معاون اجرایی و حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده مدیر موکب مسجد مقدس جمکران ظهر امروز در راستای تعامل بیشتر در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد حاجی‌زاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده مدیر موکب مسجد مقدس جمکران به همراه جمعی دیگر از مسئولان این مسجد مقدس ظهر امروز در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) واقع در عمود ۱۰۸۰ حضور یافته و با مسئولان این موکب دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و مدیر موکب آستان مقدس و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به تشریح فعالیت‌های انجام شده در موکب این آستان مقدس پرداختند.

همچنین، در این دیدار مسئولان مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها بر گسترش تعامل و هم‌افزایی میان این دو مجموعه تاکید کردند.

محمدجواد جهانگیرزاده در این دیدار اظهار کرد: اقدامات انجام شده در موکب مسجد مقدس جمکران به ویژه فعالیت‌های فرهنگی بسیار قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت اماکن و آستان‌های مقدس ترویج معارف دینی است به همین علت اربعین حسینی می‌تواند فرصت مطلوبی برای حرکت در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه ترویج معارف دینی باشد.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه زبان در توصیف زیبایی‌های حماسه اربعین حسینی ناتوان است، گفت: زائران حسینی بدون هیچ امکانات و انتظاراتی در مسیر اربعین حسینی در حال پیاده‌روی هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضور در موکب آستان بانوی کرامت به زائران اربعین حسینی آرامش می‌دهد، عنوان کرد: مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی مسیر بهشت است و بزرگ‌ترین دانشگاه معرفت‌افزایی در اربعین حسینی تشکیل می‌شود.

جهانگیرزاده با اشاره به اینکه هیچ جدایی میان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران نیست، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی میان این دو مجموعه امیدواریم در اربعین حسینی نیز فعالیت‌های تعاملی لازم را دنبال کنیم و این تعامل را در طول سال گسترش دهیم.

مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا در روز عرفه و برخی دیگر از ایام سال بستر حضور زائران حسینی و ارائه خدمات به آنها را در مجتمع آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در عمود ۱۰۸۰ فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در قم اولویت نخست آستان مقدس است، عنوان کرد: برپایی موکب هیچ تداخلی در روند خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر نداشته است.

جهانگیرزاده اظهار کرد: آستان مقدس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب مسجد جمکران نیز هر اقدامی را که بتواند انجام می‌دهد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha