جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک روحانیون به زلزله زدگان

حوزه/مسئول کمیته فرهنگی موکب اصحاب خراسانی خراسان شمالی گفت: یک کامیون حامل مواد غذایی و یک هزار تخته پتوی موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین خراسان شمالی در پی زلزله غرب کشور، به زلزله‌زدگان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد افشین‌فر، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم‌زمان با وقوع زلزله شدید در غرب کشور و اعلام نیاز گسترده مردم استان کرمانشاه به مواد غذایی و اقلام گرمایشی٬ بخشی از مواد غذایی و پتوهای موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین خراسان شمالی٬ در کرمانشاه به مردم زلزله‌زده این استان اهدا شد.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی افزود: با توجه به بازگشت ماشین‌های حمل وسایل موکب اصحاب خراسانی به استان خراسان شمالی٬و هم‌زمان با وقوع زلزله مهیب غرب کشور٬ تصمیم گرفته شد تا بخشی از ملزومات مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب را از این طریق جبران کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در نخستین ساعات شب دوشنبه٬ ماشین‌های حامل این لوازم به شهر کرمانشاه رسیدند و بیش از 10 هزار قالب پنیر٬ مقدار زیادی بطری آب و یک هزار تخته پتو٬ به زلزله‌زدگان کرمانشاهی تقدیم شد.

حجت‌الاسلام افشین فر اظهار داشت: خادمین موکب اصحاب خراسانی٬ آمادگی انجام فعالیت‌های امدادی و خدماتی را در شهرهای زلزله‌زده دارند و در صورت اعلام نیاز٬ به یاری هم‌وطنان عزیزمان در کرمانشاه می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان موکب اصحاب خراسانی در حال بازگرداندن این تجهیزات به استان خراسان شمالی بودند که با وقوع زمین‌لرزه در مرز بین ایران و عراق به آن‌ها اعلام شد، تجهیزات را به استان‌های زلزله‌زده برسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha