جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زلزله در سرپل ذهاب

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه مناطق زلزله‌زده در دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر از صبح امروز آغاز شده و تا کنون به صورت ویژه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور با بیان این که آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از هفت صبح الی ۱۹ شب، در دفاتر هدایا و نذورات کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده را دریافت می‌کند، عنوان کرد: این اقدام از صبح امروز آغاز شده و تا کنون به صورت ویژه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حساب قرض‌الحسنه جاری به شماره ۱۱/۴۲۸۰۱، به شماره شبا ۴۴۰۷۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۰ IRو شماره کارت ۵۰۵۸۰۱۷۰۱۰۸۰۱۰۸۰ نزد مؤوسسه اعتباری کوثر، سپرده قرض‌الحسنه به شماره ۱۶۸۶۳۰۰۷۴۹۳۰۳، شماره شبا ۸۲۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۶۸۶۳۰۰۷۴۹۹۳۰۳IR و شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۱۴۸۲۱۶۳ نزد بانک سپه برای دریافت کمک‌های نقدی ویژه مردم مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: در شعبه صفاییه بانک انصار نیز شماره حساب ۳۵۲۰۸۲۶۷۷۹۹۹۹۹۹۱ و شماره شبا ۶۰۰۶۳۰۳۵۲۰۸۲۶۷۷۹۹۹۹۹۹۰۰۱IR و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۶۲۲۶۶۵۰ به کمک‌های مالی مردم برای مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha