دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کمک به زلزله زدگان سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: در اولین ساعات روز بعد از حادثه زلزله  در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی به همت مدرسه علمیه و جمعیت هلال احمر شهرستان قروه ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در اولین ساعت روز بعد از زلزله استان کرمانشاه، به همت مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه و جمعیت هلال احمر این شهرستان، مکان هایی برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم مومن و نوع دوست این شهرستان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام نادر رنجبر، مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در این باره گفت: زلزله ای که موجب خسارت های مالی و جانی بسیاری برای مردم کرمانشاه به ویژه مردم شهرستان سرپل ذهاب شد، دل هر انسانی را به درد آورد.

مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه افزود: خوشبختانه در اولین ساعات روز بعد از حادثه زلزله پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی به همت حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر این شهرستان ایجاد شد.

وی استقبال مردم از این پایگاه ها را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مردم نوع دوست قروه  کمک های خود برای رسیدن به دست زلزله زدگان را به این پایگاه ها تحویل داده اند، لذا بنده دست یکایک این شهروندان فهیم و نوع دوست را می فشارم. البته در این جا دارد از تلاش های بی دریغ و داوطلبانه طلاب و اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان در انجام این امر خیر تقدیر و تشکر نماییم.

گفتنی است، تاکنون بخشی از کمک های مردم شهرستان قروه به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه منتقل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha