پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستادهمکاریها

حوزه/ یازدهمین نشست " آموزشی و ترویجی " دبیران کمیته های ستادی و استانی همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش به منظور بررسی ورصد برنامه ها و ارزیابی اقدامات انجام شده ونیز چشم انداز آینده تعامل حوزه و آموزش و پرورش با حضور مسئولان ارشد هر دو نهاد در مشهد مقدس برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این نشست دو روزه با حضور و سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، دکتر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه و دیگر شخصیت های علمی، فرهنگی و حوزوی برگزار خواهد شد.

برپایه این گزارش، در این نشست که با مشارکت مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور، معاونین پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادارات کل استان ها، مسئولین دفاتر نمایندگی ائمه جمعه در استان ها برگزار خواهد شد، مدعوین و سخنرانان در میزگردها و کارگروه های تخصصی به تبیین سیاست ها تشریح برنامه ها، تبادل تجربیات و راه کارهای توسعه و تعمیق تعامل حوزه و آموزش و پرورش خواهند پرداخت.

نشست سالانه ستاد همکاری ها، سی ام آبانماه و اول آذر در مجتمع فرهنگی اقامتی ستاد اقامه نماز واقع در خیابان طبرسی مشهد مقدس، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha