پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ مدیر وزه علمیه اصفهان با تاکید بر ضرورت تربیت انقلابی دانش آموزان، گفت: اگر نسل آینده را درست تربیت نکنیم و کار به دست افراد غیر متدین بیفتد، کشور را به آمریکا تحویل خواهند داد، لذا باید افرادی مانند مدرس داشت که بدون ترس و طمع باشد و برای این امر باید برنامه ریزی داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در یازدهمین نشست سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، در مشهد با بیان اینکه انجام آنچه موجب تقویت نظام اسلامی شود، واجب است، اظهار کرد: فراگیری علومی که برای سربلندی و زیر سلطه قرارنگرفتن استکبار لازم می باشد، واجب است که می تواند کفایی یا عینی باشد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت نیازسنجی در ورود به دانشگاه، گفت: اگر نسل آینده را درست تربیت نکنیم و کار به دست افراد غیر متدین بیفتد، کشور را به آمریکا تحویل خواهند داد، لذا باید افرادی مانند مدرس داشت که بدون ترس و طمع باشد و برای این امر باید برنامه ریزی داشت.

وی با تاکید بر اینکه معلمان باید به گونه ای تربیت شوند که نسبت به امور دینی و انقلابی برای تعلیم و فهم در آموزش و پرورش اهتمام ورزند، اظهار کرد: تربیت رشته ای مهم است که نتیجه آن دارای اهمیت می باشد و از امور واجبی است که می بایست نسبت به محصول آن اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به روایتی که بر نتیجه تربیت یعنی عالم متعبد تاکید دارد، افزود: باید نسبت به نحوه تربیت و آموزش دقت کرد، زیرا خداوند نتیجه آن را عالم مومن دانسته و خواسته است.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان با تاکید بر این که گزینش یک معلم بسیار مهم است و آموزش و پرورش باید در این امر بهترین ها را انتخاب کند زیرا با یک انسان سر و کار دارد، گفت: باید راه، روش، بودجه و تصمیم های مناسب داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/ 313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha