پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آتش به اختیار

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن از مولفه‌های اصلی «آتش به اختیار» است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیاالدین هاشمی، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) که در مسجد جامع شهر آوج برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)، به مسئله «آتش به اختیار» که از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است، اشاره کرد و گفت:  انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن از مولفه‌های اصلی «آتش به اختیار» است.

وی افزود:  «آتش به اختیار» موضوعی است که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه بین نخبگان و فرزانگان مطرح شده، ولی متاسفانه متولیان فرهنگ به جای پرداختن به مسائل اصلی، اساسی و ریشه‌ای، درگیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای هستند.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: پس از آن که دشمن در عرصه جنگ سخت به این نتیجه رسید که نمی تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را زمین گیر کند، تمام توان خود را بر جنگ نرم متمرکز کرد و در این حال رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان نظام اسلامی همواره در خصوص توطئه های دشمن به مردم و مسئولین هشدار داده اند و تعبیرات چون تهاجم فرهنگی، و ...، نشان از سرمایه گذاری عظیم دشمن در این عرصه دارد.

امام جمعه شهرستان آوج با انتقاد از کم توجهی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب، افزود: دشمنان با گذشت زمان و غفلت ما، توانستند خاکریزهای زیادی از کشور را اشغال کنند که آثار آن را در سبک زندگی مردم و داشته هایی که انقلاب اسلامی بر پایه آن بنا شده بود، می توان مشاهده کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و مردم بر این موضوع تاکید کرده اند که اگر کشور در همه زوایای ممکن پیشرفت داشته باشد، اما از لحاظ فرهنگی لطمه ببیند، انقلاب اسلامی دچار آسیب خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع اخیر حادثه زلزله در غرب کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در زلزله اخیر ملت ایران با همدلی وصمیمیت مانند دوران دفاع مقدس به یاری آسیب دیدگان و مصیبت زدگان شتافتند که این حس نوع دوستی بسیار چشمگیر و بی نظیر بود و جای شکرگزاری دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha