شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام باقر محمدی سردشت

حوزه/ حجت الاسلام محمدی سرشت گفت: آتش به اختیار به معنی بی نظمی و بی قانونی نیست بلکه تدبیری به هنگام و قانونی بوده که در جهت اصلاح مشکلات جامعه به کار برده می شود.

حجت الاسلام باقر محمدی سرشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی و ارزشی ابراز داشت: آتش به اختیار به معنی اقدام به موقع، بدون سپری کردن  تشریفات اداری است.

وی ادامه داد: در برخی از مواقع شرایطی پیش می آید که یا زمان از دست رفته و یا متصدیان امر به کار ها حاشیه ای مشغول هستند که در این صورت اقدام به موقع مردم را می طلبد.

استاد حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: درمواقع آتش به اختیار دیگر فرصت اجازه گرفتن از مسؤول بالا دستی نیست، بلکه اقدام به موقع و تلاش جدی را طلب می کند، البته این مسأله به معنی بی نظمی و بی قانونی نیست، بلکه تدبیری به هنگام و قانونی بوده که در جهت اصلاح مشکلات جامعه به کار برده می شود.

حجت الاسلام محمدی سرشت گفت: هدف مقام معظم رهبری از عنوان آتش به اختیار، مسایل فرهنگی بوده که با توجه به جنگ فرهنگی که درگیر آن هستیم نباید منتظر مسؤولان و متصدیان امر فرهنگ بود و انقلابی عمل کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در مورد فعالیت های فرهنگی باید با ترسیم نقشه راه مدون و متناسب با نیازهای روز در راستای رشد و تعالی جامعه تلاش جدی کنیم.

استاد حوزه علمیه استان همدان بیان داشت: رسالت حوزه های علمیه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب است که انتظار می رود که با تلاش جدی و مستمر در جبهه جهاد فرهنگی در خط مقدم حضور داشته باشند.

وی در پایان افزود: حوزه های علمیه باید ار تریبون هایی که در دست دارند در جنگ نرم، آتش به اختیار عمل کرده تا مانع جدی برای اجرای برنامه های خصمانه دشمنان باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha