جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی معارض بحرینی و رئیس جنبش احرار البحرین بر نابودی قریب الوقوع رژیم آل خلیفه تاکید کرد و آن را در راستای اوضاع آشفته آل سعود در داخل و خارج دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، دکتر سعید شهابی معارض بحرینی و رئیس جنبش احرار البحرین بر نابودی قریب الوقوع رژیم آل خلیفه تاکید کرد و آن را در راستای اوضاع آشفته آل سعود در داخل و خارج دانست.

شهابی با اشاره به اینکه قدرت و شانس رژیم آل خلیفه رو به افول و پایان کار آن نزدیک است، این مسئله را مرتبط با حوادث عربستان دانست و تاکید کرد: رژیم آل سعود بعد از ماجراجویی های حکام آن و شعله ور ساختن آتش در خاندان سعودی، رو به نابودی و متلاشی شدن است.

وی در همین راستا به تجاوز عربستان به یمن و اختلافات بی سابقه در داخل خاندان سعودی اشاره کرد.

از طرف دیگر سعید شهابی تصریح کرد: در پی شکست حزب محافظه کار و درگیری های داخلی آن، قرار است تغییراتی بنیادی در بریتانیا در سطح رهبران سیاسی صورت گیرد و این مسئله در وضعیت بحرین و کشور های حاشیه خلیج فارس تأثیر خواهد داشت.

معارض بحرینی بر پیروزی انقلاب بحرین در شکست توطئه های رژیم آل خلیفه تاکید کرد و رژیم را دشمن تغییر و نیرو های انقلابی دانست.

وی ادامه داد: رژیم آل خلیفه برای شکستن انقلاب بحرین که هفتمین سال خود را پشت سر می گذارد، تلاش می کند و این مسئله تأکید دارد که یک ملت پشت آن است که شایستگی زندگی و پیروزی را دارد.

شهابی به شهدای بحرین، زندانیان، رهبران و علمای بحرین که در این راه پیش قدم بودند و جانفشانی کردند، درود فرستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha