شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه/ الراشد از مسئولان عراق خواست برای باقیمانده فداییان صدام و رژیم بعث در عراق که به بحرین فرار کرده‌اند و مورد استقبال رژیم آل خلیفه قرار گرفته اند چاره ای بیندیشد، زیرا این عناصر صدّامی اکنون به مزدوران و نوکران رژیم آل خلیفه تبدیل شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دکتر راشد الراشد از رهبران جبهه العمل الاسلامی بحرین در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی تاکید کرد تعداد زیادی از زائرن کربلا در اربعین از مشاهده تصاویر سرهای متلاشی شده و اجسادی که نشانه های شکنجه بر آن بود شگفت زده شدند.

وی افزود: سفیر رژیم آل خلیفه در بغداد پس از برگزاری نمایشگاه جنایت های آل خلیفه در مسیر زائران اربعین، بیانیه ای صادر کرد و ادعا کرد: این نمایشگاه شامل تصاویر افراد تحت پیگرد پلیس است در حالی که نمایشگاه ما شامل تصاویر شهدایی است که به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه به شهادت رسیده اند و اکنون تصاویر پیکر های این شهدا وجدان زائران حسینی را تکان داد.

الراشد ادامه داد: سفیر رژیم آل خلیفه در بغداد اکنون خواستار بازداشت برگزار کنندگان نمایشگاهی شده که توحش آل خلیفه را به همه نشان می دهد، اما گویی فراموش کرده که این رژیم پلیسی و امنیتی آل خلیفه است که افراد زیادی را به جرم نوشتن یک یادداشت و جمله در شبکه های اجتماعی بازداشت کرده و می کند.

وی در ادامه یادداشت خود از مسئولان عراق خواست برای باقیمانده فداییان صدام و رژیم بعث در عراق که به بحرین فرار کرده اند و مورد استقبال رژیم آل خلیفه قرار گرفته اند چاره ای بیندیشد، زیرا این افراد صدامی اکنون به مزدوران و نوکران رژیم آل خلیفه تبدیل شده اند و به شکنجه زندانیان و آزادگان انقلابی در بحرین اشتغال دارند.

این عضو العمل الاسلامی بحرین تاکید کرد: بر کسی پوشیده نیست که آل خلیفه فدائیان صدام و بعثی های فرار کرده از عراق را در دستگاه امنیتی سرکوبگر خود به کار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha