پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ صلاح الدین اوزگوندوز

حوزه/ شیخ صلاح‌الدین اوزگوندوز با تاکید بر اینکه هرکس به مقدسات برادران اهل سنت توهین کند، از او تبری می‌جوییم، گفت: در ترکیه بین مسلمین زندگی برادرانه در جریان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ صلاح الدین اوزگوندوز، ظهر امروز در اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری‌ها» که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به مذاهب مسلمان در ترکیه، اظهار کرد: با وجود هزینه‌های سعودی، تمام ما در ترکیه بر حب اهل بیت(ع) اجماع داریم، چراکه از قدیم به وسیله بزرگان حب اهل بیت در جان ما قرار داده شده است.

وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و تکفیری ها، گفت: این افراد با حمایت آمریکا و صهیونیسم در حال مبارزه با مسلمانان هستند.

رهبر جریان شیعیان در ترکیه با تاکید بر اینکه وهابیت فرقه ای انگلیسی است، افزود: انگلیس با پول سعی کرد دینی بسازد که در مقابل وحدت مسلمانان ترک عثمانی ایستاده و آن را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: هرکس دوست‌دار اهل بیت(ع) است، ما دوست دار آن هستیم و هرکس دشمن اهل بیت است ما هم دشمنش خواهیم بود.

شیخ صلاح‌الدین اوزگوندوز با تاکید بر اینکه هرکس به مقدسات برادران اهل سنت توهین کند، ما از او تبری می‌جوییم خاطرنشان کرد: در ترکیه بین مسلمین زندگی برادرانه در جریان است و امیدواریم این اتحاد در برابر جهان استکبار در ترکیه به تمام جهان اسلام تسری پیدا کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha