جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تویسرکانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی گفت: در زلزله کرمانشاه شاهد گوشه ای از این مودت اجتماعی که با مشارکت سپاه، بسیج و ارتش در امر یاری رساندن به مردم مصیبت زده بودیم و نمونه عملی مودت و ولایت را به عینه دیدیم.

 به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، از خمینی شهر، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، شامگاه جمعه در خیمه حسینیه ثارالله پیرامون مودت و محبت  اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در لحظات پایان زندگی، مردم را به مودت اهل بیت(ع) سفارش کردند و طبق آیه «قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی» پیامبر غیر از مودت خاندانش در برابر مزد رسالت خواسته دیگری از امت تقاضا نکرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، مودت را همان محبت عملی دانست و گفت: قلبی که در طاعت فروتن باشد به اطاعت از عمل منجر خواهد شد.

وی افزود: محبت زیر ساخت اصلی مودت است که اساس آن با عشق به ائمه(ع) شروع می شود و می توان آن را در شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت جستجو کرد.

وی ادامه داد: شهدا در راه محبت وعشق الهی حرکت و تلاش کردند تا مردم در امنیت زندگی کنند و امنیت منطقه برقرار باشد، همچنین شهدا از آمال شخصی خود گذشتند که دشمن جرات تسلط بر کشور ما را به خود راه ندهد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: عشق در عمل کردن به گفتار الهی و محبت در امر اطاعت قطعا ما را به خیمه ولایت رهنمون خواهد ساخت. ولایت در معنا یعنی تمام وجود انسان با اهل بیت (سلام الله علیها)گره بخورد و به مودت اجتماعی برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: در زلزله کرمانشاه شاهد گوشه ای از این مودت اجتماعی که با مشارکت سپاه، بسیج و ارتش در امر یاری رساندن به مردم مصیبت زده بودیم و نمونه عملی مودت و ولایت را به عینه دیدیم.

وی در پایان جمع بندی مطالب خود گفت: مودت همراه با ولایت در دلدادگی به ظهور خواهد نشست و آن در عشق به امام خوبی هاست، کعبه تمامی عشاق که مکمل مودت و ولایت الهی است در حضرت صاحب الزمان(عج) یافت می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha