شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اکبر میرشکار

حوزه/ در قم خانه هایی به همت خیّرین برای نیازمندان خریداری شده که این مسئله تنها در شهرکریمه اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اکبر میرشکار امروز در دیدار  با آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه های علمیه و امام جمعه قم،  با بیان اینکه مردم قم سهم بسیار خوبی درکمک رسانی به نیازمندان از خود به یادگار گذاشته اند، اظهار داشت: تا کنون در قم خانه هایی به همت خیرین برای نیازمندان خریداری شده که این مسئله تنها درشهرکریمه اتفاق افتاده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قم افزود: درحال حاضر 20 هزار نفر درقم تحت پوشش کمیته امداد می باشند و بنا است درحوزه اشتغال و ازدواج کارهای جدی تری صورت گیرد تا وابستگی خانواده در بحث اشتغال به کمیته امداد کمتر شود و بتوان افرادی دیگری راجایگزین کرد.

میرشکار افزود: از دیگر برنامه های این کمیته در بُعد فرهنگی، مشاوره و مدد کاری اسلامی  است و تا الان با وجود فعالیت جدی در این سه حوزه، قم توانست به عنوان الگو برای سایر شهرها واقع شود و همین مسئله باعث شد سایر استانها از طرح مدد کاری اسلامی استقبال کنند.

وی عنوان کرد: تمام تلاش براین است که بتوان خانواده  تحت پوشش را به سمتی پیش برد تا آنها بتوانند با هم فکری و هم افزایی با مددجویان  مسیر درست را پیش گیرند و ازتحت پوشش خارج شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه یکی از آسیب های جدی جامعه اسلامی آسیب های اجتماعی و موضوع طلاق است، گفت: این مسئله مشکلاتی زیادی را برای خانواده ها ایجاد کرده است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha