شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان ‌شرقی، چهارشنبه شب در دیدار اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، تیم تراکتورسازی را موجب افتخار آذربایجان دانست و تصریح کرد: هواداران این تیم از قشر انقلابی و ملقب به «پرشورها» هستند و ما به وجود آنها افتخار می کنیم .

امام جمعه تبریز ادامه داد: هواداران تراکتورسازی این تیم را در هر شهری تنها نمی گذارند و در تمامی بازی ‌ها در همه شهرهای کشور برای تشویق تیم محبوب شان در ورزشگاه حضور پیدا می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: مسئولین استانی به تیم تراکتورسازی و هوادارانش توجه ویژه‌ ای داشته باشند تا این تیم در میادین مختلف موفق ‌تر ظاهر شود.

وی با اشاره به شعارهای هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه ها تصریح کرد: حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه‌ به حرکتی مهم تبدیل شده که بازتاب جهانی نیز داشته است و رسانه‌ های خارجی به این موضوع پرداخت کرده ‌اند.

امام جمعه تبریز ابراز امیدواری کرد: مسئولان با انجام وظایف خود، در صدد رفع مشکلات تیم تراکتورسازی باشند تا این تیم مردمی با نتایج درخشان و کسب عناوین قهرمانی بیش از پیش مطرح شود.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن اقدامات فرهنگی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: اخیرا در زلزله کرمانشاه باشگاه تراکتورسازی با تشکیل ستاد مردمی، شخص یحیی گل ‌محمدی سرمربی این تیم با حضور در بازار تبریز کمک ‌های زیادی برای مردم زلزله‌ زده جمع‌ آوری کردند که جا دارد از این اقدامات شایسته تشکر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین به حضور ورزشکاران تبریزی در تیم های ملی اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تبریز و آذربایجان در خصوص تربیت نیروهای ورزشی در کشور زبانزد است و بازیکنان زیادی از این دیار به تیم ملی معرفی شده‌ اند که این مایه مباهات است.

امام جمعه تبریز در پایان به سفارش رهبر انقلاب به جوانان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و جوانان، آنها را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه می ‌کنند که این اهمیت ورزش را نشان می ‌دهد و هرگز نباید این سه اصل را فراموش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha