پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ امام جمعه تبریز به صورت سرزده به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذربایجان شرقی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر روز سه شنبه در آستانه روز دانشجو به صورت زده با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با جمعی از دانشجویان دیدار و گفتگو کرد، جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و معاونان وی نیز در این دیدار حضور داشتند.

حضور امام جمعه تبریز به صورت سرزده، تعجب و تحسین بسیاری از دانشجویان حاضر در دانشگاه را برانگیخت، این حضور که به بیش از دو ساعت به طول انجامید، بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیشتر وقت خود را با حضور در محوطه دانشگاه، با دانشجویان گذراند، دانشجویان نیز به صورت صمیمی از اقدامات اخیر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی قدردانی کرده و آن را موجب تقویت همدلی و وحدت در استان عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر را با دانشجویان اقامه کرده و در سلف سرویس دانشگاه حضور پیدا کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha