شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: تکریم معمرین و دیدار با خانواده روحانیون مرحوم، یکی از ارزشمندترین برنامه‌های مرکز خدمات است و تأثیر بسیاری در روحیه این افراد دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم صبح امروز در دیدار با رئیس و مسئولان مرکز خدمات ضمن خیر مقدم برای حضور در استان آذربایجان شرقی، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی به روحانیت تشکیل مرکز خدمات است و برکات و آثار آن بین روحانیون کاملاً مشهود است.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی، بیان کرد: تکریم معمرین و دیدار با خانواده روحانیون مرحوم یکی از ارزشمندترین برنامه‌های مرکز خدمات است و تأثیر بسیاری در روحیه این افراد دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: این که از طرف دفتر مقام معظم رهبری و مرکز خدمات به معمرین سرکشی می‌شود، بسیار ارزشمند پربرکت است

وی با بیان اینکه بیمه طلاب یکی دیگر از برنامه‌های پربرکت مرکز خدمات است، گفت: روحانیونی که به علت کهولت سن و یا بیماری توان فعالیت نداشتند با مشکلات بسیاری رو به رو بودند و بحث بیمه موجب شده است بسیاری از مشکلات آنها کاسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: این که برنامه‌های مرکز خدمات شامل تمامی طلاب می‌شود، بسیار ارزشمند است و باعث شده حتی عده‌ای که مقداری با نظام زاویه داشتند نیز جذب انقلاب شوند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha