یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب شبستر

حوزه/ حجت الاسلام صبری نیا به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با طلاب مدارس علمیه شبستر، توسج و سفیران هدایت تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام صبری مدیر مرکز خدمات استان زنجان به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با حضور در مدارس علمیه شهرستان های تسوج، شبستر و تبریز با طلاب این مدارس دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات را  ارائه کرد.
نماینده رئیس مرکز خدمات بیان کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه به امر مقام معظم رهبری با هدف کاهش مشکلات طلاب و روحانیون تاسیس شده است تا آنها با دغدغه کمتر به امور طلبگی خود بپردازند و طلاب محترم نیز باید با رسیدن به مدارج علمی بالا و خدمت به نظام و تبلیغ دین مقدس اسلام قدردان این نگاه پر خیر و برکت ایشان باشند.
وی تصریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران بعد از خدا در سایه ولایت در برابر جهان و جهانیان استکبار ایستاده است.
وی به گستردگی فعالیت های مرکز خدمات اشاره کرد و گفت: در ابتدا فعالیت های مرکز خدمات تنها به دو یا سه فعالیت محدود بود ولی امروزه به یاری خداوند و حمایت های مقام معظم رهبری فعالیت های این مرکز گسترش یافته و شامل بخش هایی مانند مسکن، بیمه مکمل درمان، صندوق قرض الحسنه و ارائه خدمات فرهنگی به خانواده ها شده است.
حجت الاسلام صبری نیا به تکمیل اطلاعات پذیریشی طلاب در سامانه سخای مرکز خدمات تاکید کرد و گفت: طلاب محترم با مراجعه به سایت مرکز خدمات حوزه های علمیه پرونده های پذیرش خود را بروز کنند تا در استفاده از دیگر خدمات مرکز خدمات حوزه های علمیه دچار مشکل نشوند.
در پایان این دیدارها، از مدیران، اساتید، کادر، طلاب ممتاز و حافظین قرآن این مدارس تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این سفر نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم بجانی امام جمعه شهرستان تسوج و حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده امام جمعه شهرستان شبستر دیدار و گفتگو کرد

یادآور می شود، استان آذربایجان شرقی میزبان شانزدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه است و در اولین روز از این سفر حجت الاسلام صبری نیا امروز به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با طلاب مدارس علمیه امیرالمومنین(ع) و الزهرا(ع) تسوج، امام خمینی(ره) شبستر و سفیران هدایت تبریز دیدار کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha