سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز در پی حضور سرزده امام جمعه تبریز در این مدرسه با وی عکس سلفی گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسملین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، صبح امروز سه شنبه با حضور سرزده در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهر با طلاب دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه تبریز با حضور در برخی از حجره ها، با طلاب سر یک سفره نشست و با آن ها با صورت صمیمی به گفتگو پرداخت، طلاب نیز مشکلات و مسائل تحصیلی و رفاهی خود را با وی در میان گذاشتند.

 

حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در حجره ها با استقبال بسیار گرم طلاب مواجه شد و امام جمعه تبریز هم با هم سفره شدن با طلاب، با آن ها به صرف صبحانه پرداخت.

 

در پایان این دیدار و بازدید صمیمانه، جمعی از طلاب با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عکس سلفی و یادگاری گرفتند، برخی طلاب نیز از ایشان خواستند تا چند جمله ای یادگاری برای آن ها در دفترشان بنویسد.

بعد از این بازدید، جلسه اخلاق امام جمعه تبریز با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه در نمازخانه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد.

گفتنی است، این برای چندمین بار پیاپی است که نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به صورت سرزده از مدارس علمیه استان بازدید و با طلاب به گفتگو می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha