پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانی شهید

حوزه/ جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران ایمانیه شهرستان تاکستان با خانواده شهید حجت الاسلام جمشید آقاجانی دیدار کردند.

به گزاذرش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران ایمانیه شهرستان تاکستان با خانواده شهید حجت الاسلام جمشید آقاجانی دیدار کردند و جویای حال مادر این شهید والامقام شدند.

خانم مریم آقاجان زاده زاده، مدیر مدرسه علمیه خواهران تاکستان در این دیدار به نقش خانواده شهدا در نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران تاکستان افزود: شهدا در دامان پاک مادرانی تربیت شدند که توانستند در جبهه های حق علیه باطل، اجازه تعدی و جسارت دشمنان را به خاک مقدس ایران اسلامی ندهند.

وی ادامه داد: مادران شهدا همواره نشان داده‌اند که از تقدیم فرزندان خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پشیمان نشده‌اند و این امر اوج ایمان و بصیرت مادران شهدا را نشان می‌دهد.

 آقاجان زاده تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور  هستند و مردم ایران نیز همواره نشان داده اند که قدردان خون شهدا هستند.

 

                               

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha