شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام هادی

حوزه/ کسب عزت در اطاعت از امام زمان(عج) و نائب برحق ایشان است و اگر مسئولین ما در تمام مسائل کشور اعم از مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی گوش به فرمان ولایت فقیه باشند، در تمام دنیا به چنان عزت و اقتداری می رسیم که قابل توصیف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود هادی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج به عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کل منطقه اشاره کرد و گفت: کسب عزت در اطاعت از امام زمان(عج) و نائب برحق ایشان است و اگر مسئولین ما در تمام مسائل کشور اعم از مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی گوش به فرمان ولایت فقیه باشند، در تمام دنیا به چنان عزت و اقتداری می رسیم که قابل توصیف نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر عزت اسلام با انقلاب اسلامی در آمیخته شده و این ملت برای رسیدن به عزت، شهدای فراوانی داده اند و امروز مقاومت مردم مهمترین شاخصه عزت ایران است.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج به مسئله نفوذ در کشور از سوی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه امروز مسئله نفوذ در دانشگاه ها و مراکز علمی مشاهده شده و دشمنان هدفی جز جدا کردن جوانان از ارزش های اسلامی ندارد.

وی افزود:  نفوذ فرهنگی یکی از خطرات بسیار جدی در کشور است که بصیرت افزایی از راه های مقابله با این نفوذ می باشد؛ امروز باید نسل نوجوان و جوان ما معرفت و بصیرت را درخود بیش از همیشه تقویت نموده تا نقشه های دشمنان خنثی شود.

حجت الاسلام هادی بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب از همان ابتدا برای متوقف کردن نظام با کودتا و جنگ تحمیلی، توطئه های بسیار انجام دادند؛ اما نتوانستند به جایی برسند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به آرمان های انقلاب اسلامی گفت: فساد و بی اخلاقی از آسیب های مهم فرهنگی و اجتماعی هستند که برای حل این معضل باید رعایت اخلاق فرد و اجتماعی در جامعه نهادینه شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان داشت:  شبکه های اجتماعی که این روزها استفاده از آن در بین نسل جوان رواج زیادی یافته، باعث ترویج بی اخلاقی شده که ما نیز باید از این فضا استفاده کرده و به ترویج آموزه های صحیح و فرهنگ مهدویت بپردازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha