جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهرعلیزاده

حوزه/ مهرعلیزاده بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی تأکید کرد و گفت: مسائل فرهنگی جدای از فرهنگ شیعه نیست، براین اساس هرگونه سهل انگاری در این مطلب نه تنها با مخالفت علما مواجه می شود، بلکه با مخالفت درونی آحاد مردم مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  محسن مهر علیزاده، شامگاه جمعه در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت و ائمه جماعات استان اصفهان با بیان اینکه بنده سابقه فعالیت استانداری از سال 76 تا 80 در استان خراسان داشتم، گفت: من با هیچ سابقه ای اولین بار به عنوان استاندار استان بزرگ خراسان انتخاب شدم و بعد از 4سال فعالیت در استانداری هیچ تنش سیاسی، فرهنگی و... بین مسئولان و دستگاه های مختلف وجود نداشت و همه دستگاه ها با تعامل کامل با یکدیگر فعالیت می کردند.

استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت نصب مدیران دلسوز، متعهد و انقلابی، خاطرنشان کرد: همواره مشی بنده بر انتخاب همین افراد بوده و اگر جایی تخطی شده از روی سهو بوده و از این به بعد امکان بروز و ظهور نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بدون هماهنگی و همراهی دستگاه ها کاری از پیش نخواهد رفت، ابراز کرد: استان اصفهان کار بر زمین مانده زیاد دارد و به لطف خدا بنده انسان پرکاری هستم و سعی دارم تمام وقت کار مفید انجام دهم.

مهرعلیزاده با اشاره به ضرورت حل و فصل بحران آب، تبیین کرد: اگر این بحران در کشمکش های سیاسی بین دستگاه ها و برخی افراد قرار نمی گرفت، تاکنون ده بار این بحران حل و فصل شده بود.

وی با بیان اینکه در این استان در سال هزار میلیارد هزینه طرح های عمرانی شده که برای سد تونل کوهرنگ، اگر سالی 400 میلیارد هزینه می شد تاکنون ساخته شده بود، افزود: من مثل یک کارمند در بخش های مختلف سازمان برنامه بودجه دویده ام و امروز نیز وقت بودجه است و اگر دیر اقدام کنیم از دست خواهد رفت.

استاندار اصفهان با اشاره به شعار «فقط کار»، عنوان کرد: اگر شبانه روز تلاش کنیم هم دعواها و کشمکش های سیاسی پایان می یابد و هم مردم راضی خواهند شد و هیچ اعتبار و اعتقادی به فشارهای سیاسی نخواهیم داشت.

وی افزود: من در انتخاب مدیران به شایسته سالاری اعتقاد داشته و به آن عمل خواهم کرد. همچنین این مسئله را به مدیران زیرمجموعه خود که مدیرانی را انتخاب می کنند،‌ گوشزد خواهم کرد.

مهرعلیزاده در ادامه بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی تأکید کرد و افزود: در زمان پهلوی هم کارهای عمرانی انجام می شد، اما به اعتقاد بنده آنچه موجب سقوط و انحطاط پهلوی شد، بی توجهی به مسائل فرهنگی و اعتقادات مذهبی بود.

وی تصریح کرد: مسائل فرهنگی جدای از فرهنگ شیعه نیست، بر این اساس، هرگونه سهل انگاری در این مطلب نه تنها با مخالفت علما مواجه می شود، بلکه با مخالفت درونی آحاد مردم مواجه خواهد شد.

استاندار اصفهان در پایان به همه دستگاه ها توصیه کرد: دولت را در این شرایط اقتصادی یاری کنند تا بتوانیم از این رکود به سلامت عبور کنیم و برنامه های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha