جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه مشهد

حوزه/ همزمان با برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران جهان اسلام در مشهد مقدس، انتشارات دارالعرفان با جدیدترین آثار خود حضور یافت.

علی ابوالقاسمی، کارشناس اداره نشر دارالعرفان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ با اعلام این خبر، افزود: انتشارات دارالعرفان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران جهان اسلام در سالن فردوسی، غرفه 38 از ساعت 10 تا 21 میزبان علاقه‌مندان و ادب‌دوستان است.

وی اظهار کرد: انتشارات دارالعرفان در نمایشگاه نوزدهم ناشران جهان اسلام با بیش از 10 اثر جدید و در مجموع با بیش از 30 عنوان کتاب حضور پیدا کرده است.

وی گفت: «شرح دعای کمیل»، «نظام خانواده در اسلام»، «یتیم»، «اسلام دین آسان»، «راه و رسم رستگاری»، «سیمای نیکان»، «جاهلیت» از جمله عناوین جدید انتشارات دارالعرفان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران جهان اسلام است.

کارشناس اداره نشر دارالعرفان، ادامه داد: در این نمایشگاه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است حدود چهارصد رخداد فرهنگی برگزار شود که «برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس» و «نمایشگاه پایتخت فرهنگی جهان اسلام» به عنوان دو رخداد ویژه این نمایشگاه هستند.

وی درباره تعداد ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه، گفت: ۸۳۵ ناشر با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب، ۳۰ ناشر بین‌المللی و ۲۰ ناشر اصلی و ۱۱۰ نماینده با ۲۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و سالن‌های فردوسی، عطار، انوری مخصوص بخش کتاب و سالن‌های ابوسعید و مولوی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در نظر گرفته شده است.

ابوالقاسمی، اظهار کرد: بخش‌هایی چون کودک و نوجوان، عمومی و بخش خصوصی و دفاع مقدس، سرای اهل قلم، جشنواره مردمی، مدیریت شهری، بین‌الملل، نمایش عروسکی و نمایش ملی انقلاب الجزایر و استودیو پایتخت فرهنگی بحث زنده اینستاگرام از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه از نهم تا 15 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس هر روز از ساعت 10 تا 21 میزبان علاقه‌مندان است.

گفتنی است: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران جهان اسلام با همیاری و حمایت سازمان‌هایی همچون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهرداری مشهد، استانداری خراسان رضوی و سایر دستگاه‌ها و نهادها برگزار شده است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha