جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

حوزه/ چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد با دو هزار عنوان کتاب به میزبانی مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) محمدآباد برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد به مناسبت هفته پژوهش، آغاز به کار کرد و تا هفتم ‌دی ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، تعداد دو هزار عنوان کتاب تخصصی حوزه با موضوعاتی شامل تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه، کلام، علوم اسلامی مرتبط با حوزه دین، زنان و خانواده و فرهنگی تربیتی در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان خواهد بود.

در ورودی این نمایشگاه کتاب به همت معاونت فرهنگی مدرسه حضرت نرجس(س)، نمایشگاه دیگری با عنوان «می‌خواهم ریحانه بمانم» با بخش ویژۀ کودک‌ونوجوان، دفاع‌مقدس و نرم‌افزار، پذیرای بازدیدکنندگان است.

زمان برگزاری هر دو نمایشگاه از ۲۷آذر تا ۶دی از ساعت ۸صبح تا ۱۶عصر، از شنبه تا چهارشنبه ویژه خواهران و پنجشنبه و جمعه ویژه برادران دایر است و خرید کتاب برای طلاب با ۶۰درصد تخفیف و برای عموم ۲۰درصد ارائه می شود.

شایان ذکر است، به همت معاون پژوهش این مدرسه، از تمام مدارس علمیه خواهران و برادران استان، دانشگاه‌ها، مدارس، اداره‌ها، اصناف و عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه، دعوت شده است.

برپایه این گزارش، آیین افتتاحیه نمایشگاه سالانه حوزه علمیه خواهران استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و خانم دهقانی معاون پژوهش، حجت الاسلام داوودی، رئیس سازمان بسیج طلاب و اعضای هیئت امنای مدرسه حضرت نرجس(س) و جمعی از طلاب و پدر شهید کشمیری برگزار شد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha