شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیم ابراهیم پور

حوزه/ رئیس اداره توسعه و تأمین منابع پژوهشی حوزه های علمیه خواهران گفت: برپایی نمایشگاه های کتاب کار بسیار خوب و پسندیده ای است که به طلاب خواهر و عموم افراد در امر کتابخوانی و تحقیق کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران،حجت الاسلام ابراهیم ابراهیم پور، در گفت و گویی به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در کشور پرداخت و گفت: ما برای اینکه جامعه ای فرهیخته و حوزه های علمیه ای بالنده و کوشا داشته باشیم باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بیش از پیش ترویج کنیم.

وی افزود: در همین راستا حدود 500 کتابخانه در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور دایر شده است که برخی با کتاب های مفید و مورد نیاز طلاب خواهر تجهیز شده اند و برخی نیز در حال تجهیز هستند.

رئیس اداره توسعه و تأمین منابع پژوهشی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مرکز نشر هاجر نیز کمک های فراوانی در تجهیز کتابخانه ها انجام داده و می دهد و تأمین کننده بخشی از نیازهای حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور است.

حجت الاسلام ابراهیم پور با بیان این که حمایت از آثار طلاب خواهر گامی برای کمک به حوزه های علمیه خواهران است، بیان داشت: مرکز نشر هاجر با حمایت و انتشار این آثار می تواند حرکتی متعالی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته و به موفقیت های چشمگیری نیز دست پیدا کند.

وی برپایی نمایشگاه های کتاب از سوی مرکز نشر هاجر را نیز یکی از موارد اثرگذار در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب کار بسیار خوب و پسندیده ای است که به طلاب خواهر و عموم افراد در امر کتابخوانی و تحقیق کمک شایانی می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha