جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، هم‌زمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) به لباس مقدس روحانیت، ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، علما، فضلا و روحانیون حوزه علمیه اهواز، برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه علمیه پرداخت.

وی با بیان اینکه اهتمام کادر مدیریتی مدرسه، بر اجرای نظام تحول آموزشی و تربیت طلاب متخصص در زمینه‌های مختلف علمی است، تصریح کرد: امروز، بیش از ۱۲۰ طلبه در سطح ۳ در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و علاوه بر دروس متداول، مباحثی همچون «علم الحدیث»، «تفسیر»، «کلام» و «علوم تربیتی» به‌صورت تخصصی در برنامه تحصیلی آنان قرار گرفته است.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بخش دیگری از این مراسم، مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) خوزستان را یکی از بهترین مدارس علمیه سطح کشور دانست و اظهار کرد: اجرای متون تربیتی ویژه در این مدرسه علمیه، تراز علمی طلاب را در سطح بسیار مطلوبی قرار داده است.

لازم به ذکر است: در این آیین، ۱۱ نفر از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، توسط آیت‌الله موسوی جزایری ملبس به لباس تبلیغ دین شده و مسیری سخت اما شیرین را رسماً آغاز کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha