چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی فتنه ۸۸ را موجب بصیرت افزائی در میان آحاد مردم ایران اسلامی دانست و گفت: آتش زدن بانک ها و تخریب اموال عمومی تنها یک روی سکه توطئه های دشمنان نظام اسلامی بود و مهم ترین هدف از این فتنه، براندازی حکومت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی یوم الله 9 دی و دهه فجر، با اشاره به ضرورت تبیین فلسفه ایام تاریخی انقلاب اسلامی، گفت: برای ماندگاری و انتقال آموزه ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل آینده باید فلسفه این خیزش انقلابی مردم برای نسل جوان تبیین شود.

وی با تشریح ابعاد گوناگون فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: آتش زدن بانک ها و تخریب اموال عمومی تنها یک روی سکه از توطئه های دشمنان نظام اسلامی بود و مهم ترین هدف از این فتنه، براندازی حکومت اسلامی بود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: فتنه سال 88 باعث افزایش بصیرت ملت ایران و موجب شد آحاد ملت با تمام سلایق در 9دی ماه به خیابان ها بیایند و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت برگزاری باشکونه مراسم گرامی داشت 9 دی تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به تهدیدات جدید دشمن به خصوص توطئه های عربستان و مواضع تند علیه ایران و یاوه گویی های رئیس جمهور جوان فرانسه علیه کشورمان و همچنین پیروزی جبهه مقاومت علیه تکفیری ها، برگزاری باشکوه راهپیمایی 22بهمن و 9 دی ماه از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: حضور گسترده مردم در برهه های مختلف و سرنوشت ساز کشور ضامن بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی است، حضور پرشور و با صلابت ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف، دشمن شکن بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران، با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مشروعیت و مقبولیت بالایی در بین آحاد ملت دارد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تشریح وظایف 23 کمیته اجرایی مراسم های 9 دی و 22 بهمن گفت: تبیین ابعاد مختلف توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و پیروزی های جبهه مقاومت در برابر داعش از اهداف برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و نهم دی ماه است.

وی، خواستار مشارکت و مساعدت دستگاه های مختلف اجرایی، سازمان ها و نهادها برای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم 9 دی و دهه فجر انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha