پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خواهران طلبه

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) شهرستان نورآباد از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در مدارس دخترانه شهری و روستایی خبر داد .

 زینب حیدریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب خواهر با حضور در مدارس دخترانه تلاش می کنند آموزه های دینی را در بین دانش آموزان تبلیغ می کنند، گفت: تقویت برنامه های دینی و قرآنی در بین قشر نوجوان و جوان جامعه از برنامه های اساسی مبلغان در مدارس است .

وی با اشاره به اینکه مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت، پاسخگوی سوالات شرعی و همچنین شبهات دانش آموزان نیز خواهند بود، خاطر نشان کرد: مبلغان با آگاهی بخشی به والدین دانش آموزان، تلاش می کنند مفاهیم و  آموزه های دینی تربیتی را در بین خانواده ها نیز تقویت نمایند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد با اشاره به اینکه برای تبلیغ کارآمد و اثرگذار مبلغان در طول سال، کارگاه های دانش افزایی برگزار می شود، گفت: با برگزاری این کارگاه ها مبلغان بصورت منسجم و هدفمند با  سرفصل های تبلیغی در مدارس آشنا خواهند شد .

 حیدریان در پایان با اشاره به اینکه امید می رود با تدابیر اندیشیده شده ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، زمینه حضور مبلغان در اکثر مدارس بصورت مستمر فراهم شود، بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha