جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم تنها ۲ روز پس انجام بیش از یک عمل جراحی و آزمایشهای سنگین، به اجبار آل خلیفه به منزلش منتقل شده و مجددا در بازداشت خانگی و محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،‌ آیت الله عیسی قاسم تنها دو روز پس انجام بیش از یک عمل جراحی از بیمارستان به خانه منتقل شده و مجددا توسط حکومت بحرین در بازداشت خانگی و محاصره قرار گرفت.

منزل و محل سکونت آیت الله عیسی قاسم از خرداد سال پیش در محاصره امنیتی آل خلیفه است. این محاصره‌ امنیتی در طول یک سال و نیم گذشته باعث محرومیت وی از هرگونه معالجه شده و با توجه به سن ایشان و ابتلای شیخ عیسی قاسم به چند بیماری مزمن حیات ایشان را در خطر قرار داده بود که با انتقادهای شدید بین المللی و سازمانهای حقوق بشری قرار گرفت و فشارهای بین المللی بر حکومت بحرین منجر به انتقال ایشان به بیمارستان شد.

امروز و تنها دو روز پس از انجام بیش از یک عمل جراحی، این رهبر شیعیان و عالم سرشناس جهان اسلام به منزلش منتقل شده و مجددا در بازداشت خانگی قرار گرفته و منزل و منطقه الدراز (محل سکونت ایشان) همچنان در محاصره شدید نیروهای امنیتی آل خلیفه است.

گفتنی ست گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد دو روز پیش با صدور بیانیه ای مشترک خواستار توقف بازداشت خانگی و محاصره آیت الله عیسی قاسم پس از خروج از بیمارستان شده اند.

شیخ عیسی قاسم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha