پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ دعای پر فیض توسل ، جهت شفای رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم و اعلام انزجار از سرکوب شیعیان مظلوم بحرین در مجتمع عالی فقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دعای پر فیض توسل ، جهت شفای رهبر شیعیان بحرین  آیت الله شیخ عیسی قاسم و اعلام انزجار از سرکوب شیعیان مظلوم بحرین به صورت متمرکز با حضور حجت الاسلام‌و‌المسلمین دقّاق،  طلاب از ملیت های مختلف و اساتید جامعه المصطفی در مجتمع عالی فقه برگزار شد.

حجت الاسلام‌و‌المسلمین دقّاق در این مراسم پرشور به بیان وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و همچنین ضمن بیان جنایت ها و ظلم های دولتمردان بحرینی بر ملت مظلوم این کشور ابراز داشت: انقلاب مردم بحرین یک انقلاب مردمی است و مردم به این انقلاب امید دارند، و مردم در جهت آن هستند که خواسته‌های خود را به صورت مسالمت‌آمیز دنبال کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: شرایط جسمانی  آیت الله شیخ عیسی قاسم در حال حاضر مساعد است و خدا را شاکریم که خطر از ایشان رفع شد، اما منزل این عالم مجاهد به شدت تحت محاصره نیروهای امنیتی است و ورود و خروج به آن جا به شدت کنترل می‌شود.

لازم  به ذکر است: در این مراسم اعلام انزجار به جنایات آل خلیفه و دعا برای شفای آیت الله شیخ عیسی قاسم بیانه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل خلفیه قرائت شد که گزیده ای از آن به شرح زیر است:

با پیروزی های حیرت انگیز اخیر جبهه ی سر افراز مقاومت در عراق و شام و پایداری مثال زدنیملت غیور یمن امید تازه ی در کالبد جامعه ی اسلامی دمید و ملت صبور بحرین در سخترین شرایط همچنان برای رهایی از سلطه ی استبداد به مبارزه ی بی امان شان ادامه می دهند.

از سوی دیگر، اتحاد نامبارک عبری تکفیری که تحت لوا و حمایت مستقیم حکام مرتجع و استکبار جهانی قرار دارند، از موفقیت های جریان بیداری اسلامی به شدت خشمگین هستند.

این عالم مجاهد در جایگاه شخصیت فاخر نهضت اسلامی مردم  بحرین، بسان لنگرگاهی برای حفظ و آرامش ملت مبارز بحرین می ماند،که سالهای درازی را با تحمل مرارت های فراوان در راه نشر اسلام ناب محمدی مصدر خدمات ارزشمندی بوده و هست.

همچنین در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: از مجامع بین المللی و سازمان های مدعی حقوق بشری که تا هنوز چشم بر روی جنایات آل خلیفه بسته اند انتظار می رود ادامه جنایات علیه ملت مظلوم بحرین مخصوصا تحقق آزادی، اقدامی موثر، معمول داشته، و از جنایات رژیم ب حرین که ب اعث جریحه دار شدن قلب امت اسلام می گردد جلوگیری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha