جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ در شرایطی قرار داریم که غرب با توطئه جدید می خواهد بیت المقدس را از مسلمانان بگیرد، ولی با هوشیاری امت اسلامی چنین اجازه ای به اسرائیل و آمریکا داده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه در طول تاریخ، ظالمان از مسلمین سیلی زیاده خورده بودند، تاکید کردند: درحال حاضرغاصبان و مستکبران شاهد سیلی خوردن دیگری از مسلمین هستند؛ اینها فکر کرده اندکه می توانند بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کنند.

این مرجع تقلیدگفتند: این سخنان اخیر ترامپ، باعث جوشش وخروش دیگری در میان مسلمین شده و باعث گردید، همه مسلمانان درمقابل این توطئه جدید ید واحده شوند.

این مرجع تقلید افزودند: در شرایطی قرار داریم که غرب با توطئه جدید می خواهد بیت المقدس را از مسلمانان بگیرد، ولی قطعا هوشیاری امت اسلامی چنین اجازه ای  به اسرائیل و آمریکا داده نخواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به برخی صفت های پسندیده پیامبران  ، بر شکرگزاری از نعمت ها تاکید کردند و گفتند: خدای متعال نعمت های زیادی به انسان داده، ولی بالاترین نعمت، ولایت است و باید قدردان آن بود و برای آن شکرگزاری کرد. 

معظم له افزودند: ولایت آثار و برکات زیادی دارد از جمله آن این است، باعث شد مسلمانان در برابر مستکبران به هویت و قدرت برسند و از ذلت بیرون بیایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشتند: دشمنان به دنبال این بودند، مسلمانان را همیشه در انزوا قرار دهند و نگذارند مسلمانان در مسائل مختلف به رشد برسند، ولی ولایت و انقلاب؛ نقاب ازچهره ستمگران کنار زد.

 ایشان بر احیاء جهاد و شهادت تاکید کردند و آن را از عوامل و لوازم انقلاب مهم انقلاب دانستند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha