پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله العظمی نوری در دیدار وزیر ارشاد

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسئولین خدمت به انقلاب و مردم را از افتخارات بدانند گفتند: شهداء با بصیرت به موقع برای دفاع از دین و انقلاب احساس مسئولیت کرده اند و اجازه ندادند آرمانهای انقلاب و امام راحل از بین برود.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار جمعی از اقشار مردم و خانواده شهداء با بیان اینکه دولت عربستان نوکر آمریکا و اسرائیل هستند، گفتند: کشورهای مانند عربستان برای در امان ماندن اسرائیل به آنها خوش خدمتی می کنند.

ایشان افزودند: ترامپ با سخنان خود می خواست کاری کند، اسرائیل در آسودگی کامل زمین های فلسطینیان را اشغال کند و به مسلمان ظلم کند.

انسان موجودی فردی و اجتماعی است و همین باعث شده انسان نسبت به هم نوعان خود احساس مسئولیت کند و بی تفاوت نباشد، گفتند: مسئولیت مسئله مهمی است که خدا در اختیار بعضی افراد قرارداده است و به همین دلیل لازم است قدراین نعمت را دانسته و شکر گذار بود. 

این مرجع تقلید با تاکید براینکه خدا انبیاء الهی را برای هدایت بشر فرستاده و عواملی را برای سعادت تعیین کرده است، افزودند: ازجمله راه های سعادت، معرفت نسبت به جهان خلقت، منظومه شمسی، خدای متعال، داشتن ایمان، تقوای الهی و خیر خواهی دیگران است.

معظم له بیان داشتند: ایمان اصولی دارد و از جمله این اصول اعتقاد به وحدانیت خدا، داشتن معنویت، شناخت ارزش های الهی و بی تفاوت نبودن  به هم نوعان است.

ایشان با بیان اینکه باید قدردان شهدا و خانواده آنها بود و گفتند: شهداء کسانی بوده اند که برای حفظ و حراست انقلاب جان خود را فدا کرده اند و دارای ویژگی های چون پیروی از ولی فقیه، دارای بصیرت، آگاه به زمانه و دشمن شناس بودند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: شهداء با بصیرت به موقع برای دفاع از دین وانقلاب احساس مسئولیت کرده اند و اجازه ندادند آرمانهای انقلاب و امام راحل از بین برود.

 معظم له بیان داشتند: جامعه نباید ازآثار و برکات شهدا غافل باشد، چون این گروه برای بیدارگری جامعه تلاش فراوان کرده اند از جان خود گذشته اند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha