سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجلیل از طلاب برتر پژوهش

حوزه/ آیین تجلیل از پژوهشگران و طلاب برتر مدرسه علمیه ایروانی تهران، با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری، برگزار می شود.

حجت الاسلام پیام طبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته پژوهش، آئین تجلیل از پژوهشگران، اساتید و طلاب برتر مدرسه علمیه ایروانی با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری تولیت محترم حوزه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه تهران و حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح در محل حوزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های علمی و آموزشی مدرسه ایروانی در حمایت و پشتیبانی از محققین و پژوهشگران، در صدد هستیم از طلابی که مقالات خود را به موسسات، نشریه ها و جشنواره های علمی ارائه داده و کسب مقام کرده اند، تجلیل شود تا بدین وسیله انگیزه آنان برای ادامه و فعالیت در دیگر موضوعات پژوهشی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام طبیبی افزود: همچنین از اساتید برتر حوزه که در موضوعات مختف فقهی، ادبی، اصول، فلسفه و کلام آثار علمی و پژوهشی فاخری دارند، تجلیل به عمل می آید.

وی ادامه داد: مقالات طلاب که موفق به کسب مقام در مجامع علمی و جشنواره های پژوهشی شده اند در موضوعات فقه سیاسی و حکومتی، تفسیر و علوم قرآنی، الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و نظایر این موارد می‌باشد.

دبیر برگزاری آئین تجلیل از پژوهشگران و طلاب برتر مدرسه علمیه ایروانی عنوان داشت: در این مراسم از 5 نفر اساتید برتر و 15 نفر از طلاب برتر دارای آثار فاخر علمی و پژوهشی تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام طبیبی در پایان با بیان این که مدرسه علمیه ایروانی برنامه‌های ویژه‌ای را برای حمایت و توسعه از فعالیت های پژوهشی در دستور کار دارد، گفت: مهمترین راهبرد علمی و پژوهشی مدرسه ایروانی این است که طلاب را از همان ابتدا، محققان مسئله محور تربیت نماید یعنی همه مسائل کلان نظام که حوزه های علمیه باید پاسخ گوی آن مسائل باشند، آن‌ها مشخص و شناسایی بشوند، ایده ها مطرح و بررسی شود و در قالب پژوهش‌های مختلف علمی و البته با قابلیت اجرائی به جامعه عرضه شود. 313/42

 

                                                        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha