پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ اکرم الکعبی

حوزه/ دبیرکل نُجَباء در پیامی خطاب به تمامی جوانان و دانشجویان امت اسلام تاکید کرد: عصبانیتِ آمریکا در تحریم این گروه مقاومت ناشی از شکست نقشه‌های شوم آنان توسط جوانان نخبه و مجاهد است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پاسخ به محکومیت آمریکا توسط تشکل‌های دانشجویی ایران در ماجرای تحریم این گروه مقاومت، با صدور پیامی خطاب به تمامی جوانان و دانشجویان عالم اسلامی، آنان را پنجره امید، دروازه ورود به آینده و پایه‌های خیزش امت توصیف کرد که پیروزی حق بر باطل، فضیلت بر پستی و شرافت بر ناپاکی و فساد را محقق می‌سازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن توصیه جوانان به مطالعه دقیق تاریخ و درس‌آموزی از مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام، یادآور شد: جوانانی که به خداوند ایمان آوردند، همواره پیش‌قراول و حامل پرچم اسلام و جهاد و از جمله اولین شهدا و فرماندهان برگزیده بودند. در رأس آن‌ها کسی بود که از آسمان در وصفش ندای "لافتی إلا علیّ" آمد.

وی افزود: امام حسین علیه‌السلام، اهل‌بیت و یارانش نیز در این راه با ایمان راسخ، اراده محکم و ذخیره‌ای بی پایان از شجاعت و پایمردی گام نهادند و اثر پیروزمندانه‌ای از خود به‌جای گذاشتند که همواره بر ظلم، طغیان و فساد می‌شوریدند. این‌گونه مکتبی برای تربیت عقیدتی، فکری، روحی و اجتماعی جوانان  ایثارگر و شجاع پدید آمد که امت را از چنگال استعمار، بردگی، عقب‌ماندگی و فروپاشی نجات دادند و با افتخار ثابت کردند که اسلام قطعا پیروز است و دشمنان بی‌شک شکست خواهند خورد.

مقام عالی‌رتبه بسیج مردمی عراق با تأکید بر نقش مخلصانه و پیروزمندانه جوانان و دانشجویان در نبرد علیه تروریسم و شرارت، اضافه کرد: بر این اساس هیچ شکی به دل راه نمی‌دهیم و اعتماد کامل خود را نسبت به شما اعلام می‌کنیم تا عظمت و عزتی را که پیامبر اکرم، اهل‌بیت اطهار علیهم‌السلام و صحابه رضوان‌الله‌تعالی‌علیهم پایه‌گذاری کردند، به امت بازگردانید.

شیخ اکرم الکعبی ضمن اشاره به پیروزی گروه‌های مقاومت اسلامی در همه جنگ‌ها علیه تروریسم، آن را شاهد و برهان صادقی بر توانایی و اثرگذاری جوانان مؤمن بر حیات امت دانست و افزود: این همان چیزی است که دشمنان مستکبر و صهیونیست‌ها و اذناب‌شان در رژیم‌های فاسد و ظالم، به اهمیت آن پی بردند و سردمدار آنان -یعنی ایالات‌متحده- دریافت که وجود این جوانان مؤمن خطر بزرگی برای منافع آن‌هاست. ترس دشمن هنگامی فزون‌تر شد که فهمید این جوانان توسط گروه‌های مقاومت اسلامی تربیت شده‌اند و در عراق، سوریه و لبنان طعم شکست را به صهیونیست‌ها، تروریست‌ها و اشرار مفسد فی‌الارض چشانده‌اند.

وی در ادامه این پیام، اقدام خصمانه واشنگتن در افزودن نام مقاومت اسلامی نُجَباء به لیست سیاه تحریم را "عکس‌العملی نابخردانه" و از روی عصبانیتِ ناشی از شکست نقشه‌های شوم آمریکا توسط این جوانان نخبه و مجاهد خواند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در توضیح ادامه داد: نیروهای شرّ به پشتیبانی از تروریست‌های تکفیری بسنده نکردند، بلکه تمام قدرت فنی و نظامی پیشرفته خود را در جنگی پنهان به‌کار گرفتند و اکنون برای محاصره بین‌المللی گروه‌های مقاومت، به افزودن اسامی آنان در لیست تروریسم متوسل شده‌اند تا افکار عمومی را در سطح جهان برای ترور فرماندهان و رزمندگان مقاومت آماده کنند. این همان چیزی است که در روزهای اخیر به‌وقوع پیوست و طرحی تحریمی علیه گروه‌های مقاومت ــ شامل مقاومت اسلامی نُجَباء ــ به کنگره ایالات‌متحده ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha