جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید کاظم حائری

حوزه/ آیت الله سید کاظم حائری از علمای عراق، در پیامی ضمن محکومیت لایحه تحریمی کنگره آمریکا علیه مقاومت اسلامی نُجَباء، تاکید کردند: این امر، عزت و افتخار جوانان این جنبش را افزون می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید کاظم حسینی حائری در پیامی ضمن تبریک نابودی حکومت خودخوانده گروه تروریستی داعش، گفت: ای فرزندان من در نیروهای مسلح عراق، حشد شعبی مقدس، ارتش و پلیس فدرال، بشارت خداوند و وعده صادقش بر شما باد که پیروزی را برای شما به ارمغان آورد.

مرجع عالی قدر تقلید با تاکید بر نقش خون شهدا در پیروزی‌های جبهه مقاومت تصریح کردند: ما نباید فراموش کنیم که همه این پیروزی‌های بزرگ به برکت شهدایی است که بالاترین مصداق پایمردی و ایثار را به تصویر کشیدند و سرزمین "رافدین" با خون پاک آنان مقدس شد.

در این بیانیه با محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه نُجَباء آمده است: ما توطئه استکبار جهانی که توسط کنگره آمریکا اجرا شد و مقاومت اسلامی نُجَباء را در لیست تحریم موسوم به تروریسم قرار داد، محکوم می‌کنیم.

آیت الله حائری همچنین خطاب به مسئولان، فرماندهان و رزمندگان این گروه مقاومت تاکید کردند: بنده این اتفاق را دلیلی بر وحشت دشمن از حماسه آفرینی شما در شکست نقشه‌های آنان و نابودی حکومت "داعش" که آروزهای خود را بر آن بنا کرده بودند، می دانم.

در ادامه آمده است: این امر، عزت و افتخار جوانان این جنبش را افزون می‌کند "وَلا یحْزُنْک قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلهِ جَمِیعاً"، ما به سرمستان و بی عقلان کنگره آمریکا نه می گوییم که آنان امروز بی چاره هستند و ضعیف‌ترین بهانه‌ها را پیش گرفته‌اند.

مرجع عالی قدر تقلید در بخش پایانی، رو به دولتمردان عراق ابراز داشتند: حشد شعبی با همه گروه‌های تحت فرمان آن، قلعه محکمی برای دفاع از کشور و منافع ملت با همراهی بقیه نیروهای امنیتی عراق خواهد بود.

همچنین در این پیام آمده است: شر تکفیری‌ها و مزدوران آنان و خطرشان برای کشور هنوز به پایان نرسیده است و نباید از آن غافل شویم. باید آمادگی نظامی کامل برای مقابله با هسته‌های مخفی تکفیری‌های خبیث حفظ شود و لذا تفکیک بخشی از نیروهای مردمی مقاومت به بهانه پایان جنگ با داعش تصمیمی عاقلانه نیست، چراکه جنگ با داعش در این مرحله از مرحله قبلی کم خطرتر نمی‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha