جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  علی اصغر آیتی مدیر جدید مرکز تخصصی نماز

حوزه/ باید سعی کرد معارف نماز را بین جوانان ترویج داد و از نماز و فوائد آن بیشتر گفت تا شاهد استقبال بیشتر جوانان باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام آیتی پیش از ظهر امروز در سومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)،در قم برگزار شد با بیان اینکه دین تاکید فراوانی بر اقامه نماز کرده و پیامبر(ص) سفارش زیادی بر این مسئله داشته اند افزود: اقامه نماز اختصاص به اسلام ندارد، بلکه در سایر ادیان هم به شکل های مختلف بوده است.

مدیر مرکز تخصصی نماز در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز تخصصی درطی 8 سال فعالیت اشاره کرد و گفت: درعرصه فضای مجازی اساتیدی تربیت شده اند و در کنار آن، بیش از چند کتاب درمورد شیوه اقامه نماز و نرم افراز شیوه اقامه نماز برای جوانان به همراه کانالهای مختلف درمورد نماز و فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

وی افزود: این مرکز نیز فعالیت بسیار خوبی در مورد  شیوه  برگزاری نماز و آسیب شناسی فضای مجازی انجام داده و از جمله آن  برگزاری کارگاه های آموزشی در مورد  شیوه ارائه اقامه نماز برای معلمان،  طلاب، جوانان و دستگاه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام آیتی با بیان اینکه در مورد نماز بیشتر  درباره احکام آن گفته شده، نه معارف و همین یکی از مشکلات در بحث ترویج نماز بوده است گفت: اگر در مورد زیبایی نماز می گفتیم و آموزش می دادیم قطعا آثار و برکات آن بیشتر بود.

مدیر مرکز تخصص نماز عنوان کرد: باید سعی کرد معارف نماز را بین جوانان ترویج داد و از نماز و فوائد آن بیشتر گفت تا شاهد استقبال بیشتر باشیم.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha